0 1 0 0 0 7.05.2015Do kina czy na film? – Mindshare zbadał zwyczaje widzów (infografika)Rok 2014 był rekordowy dla polskiego kina. Sprzedano ponad 40 mln biletów, a hitami okazały się rodzime produkcje: „Bogowie”, „Kamienie na szaniec” i „Miasto 44”. Mindshare Polska zbadał, kto odwiedza kina, czego oczekują widzowie oraz w jaki sposób przyciągnąć ich do konkretnego multipleksu i zainteresować reklamą.
0 1 0 0 0 7.05.2015BZ WBK przedłuża umowę z dotychczasowym domem mediowymBank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem biznesowym marki pozostanie Starcom MediaVest Group. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom.
2 1 0 0 0 7.05.2015Drutex przedłuża współpracę z Pirlo, Lahmem i Błaszczykowskim (wideo)Producent okien i drzwi Drutex poinformował, że przedłużył współpracę z trzema piłkarzami: Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim na kolejny rok. Także w tym roku sportowcy będą bohaterami działań reklamowych i komunikacyjnych firmy, które prowadzone są na rynku polskim, niemieckim i włoskim.
1 1 0 0 0 7.05.2015Coca-Cola namawia, by walczyć o szczęście (wideo)W niemal trzyminutowym klipie muzycznym Coca-Cola namawia odbiorców, by wybrali radość. Tym razem jednak w nieco bardziej stanowczym tonie niż zazwyczaj. Przekonuje, że każdy powinien walczyć o szczęście.
0 4 0 0 0 7.05.2015„YouTube Trends”: kwietniowa dominacja Gangu AlbaniiRok 2015 na polskim YouTube to jak na razie czas Gangu Albanii. Dominacja kontrowersyjnej hiphopowej grupy przypomina ubiegłoroczne triumfy SA Wardęgi. Ich każde nowe wideo staje się hitem Sieci. Sześć z dziesięciu najczęściej oglądanych produkcji kwietnia to właśnie teledyski Gangu Albanii – wynika z raportu „YouTube Trends” przygotowanego przez Sotrendera.
0 1 0 0 0 7.05.2015BGŻ BNP Paribas wybrał dom mediowy do działań offlineBank BGŻ BNP Paribas, który powstał 30 kwietnia z połączenia BGŻ i BNP Paribas Banku Polska, wybrał agencję do obsługi mediowej offline. W przetargu na planowanie i zakup mediów uczestniczyły cztery domy mediowe. Wygrał Havas Media.
0 5 0 0 0 7.05.2015„Pijame” uswianiaj stausy zgrozebie hipoglokenia #hypRuszyła akcja #StopHipo. „Pijane” statusy pojawiające się w mediach społecznościowych mają uświadamiać zagrożenie hipoglikemią i zobrazować, jakie objawy może spowodować to powikłanie cukrzycy.
0 1 0 0 0 6.05.2015Monitoring reklam w wydaniach tabletowych magazynów – kwiecień 2015 r. (infografika)Pierwszy miesiąc II kwartału 2015 r. pokazuje, że liczba reklam w magazynach na tabletach powoli się zwiększa. W 21 najpopularniejszych na rynku tytułach (34 numery magazynów) przebadanych przez firmę Adrino zamieszczono łącznie 368 reklam. Ich średnia liczba na jeden magazyn wzrosła i wynosi obecnie 11 w stosunku do dziesięciu reklam w marcu.
0 1 0 0 0 6.05.2015Ipsos tworzy strukturę zajmującą się badaniami komunikacji, reklamy i mediówIpsos Connect to wydzielona globalna struktura Ipsos specjalizująca się w badaniach komunikacji, reklamy i mediów. Powstaje ona z połączenia ASI i MediaCT. Pokieruje nią Yannick Carriou.
0 1 0 0 0 6.05.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie majaTo kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem szkolenie odbędzie się w Krakowie 14 i 15 maja. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.(Informacja promocyjna)