1 1 0 0 0 2.02.2015Zimowe szaleństwa na stoku w kampanii Tymbarku (wideo)2 lutego Tymbark rozpoczął kampanię reklamową soku Multiwitamina. Działania prowadzone są w telewizji.
0 1 0 0 0 2.02.2015Przetarg na obsługę PR w branży gospodarki odpadamiGdański Zakład Utylizacyjny ogłosił przetarg na obsługę public relations i promocję projektu budowy spalarni odpadów. Oferty można składać do 11 lutego.
0 1 0 0 0 2.02.2015Market-Detal tworzy supermarkety Mila167 supermarketów spółki Market-Detal, funkcjonujących do końca 2014 r. pod szyldem PoloMarket, zyskało nową nazwę i wygląd. Sklepy działają teraz pod marką Mila. Firma zamierza otwierać rocznie ponad 30 obiektów na terenie całego kraju.
1 1 0 0 0 2.02.2015Ministerstwo Gospodarki rozpoczyna kampanię promującą COIE (wideo)1 lutego ruszyła ogólnopolska kampania Ministerstwa Gospodarki, promująca sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów. Hasło działań brzmi „Rozwój bez granic”.
1 1 0 0 0 2.02.2015„Ten smak nie jest kwestią przypadku” – kampania ketchupu Pudliszki (wideo)2 lutego ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki. Działania pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku” prowadzone są m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 2.02.2015Ewa Kopacz jako ofiara przemocy. Janusz Palikot zapowiada kampanię społecznąNa facebookowym profilu Janusza Palikota pojawiło się zdjęcie Ewy Kopacz. Połowa twarzy pani premier to oblicze ofiary przemocy. W ten sposób lider Twojego Ruchu chce zwrócić uwagę na potrzebę podjęcia przez polityków działań chroniących kobiety.
1 1 0 0 0 2.02.2015Nowa strategia, logo i film korporacyjny ZTE (wideo)ZTE, producent i dostawca urządzeń oraz technologii telekomunikacyjnych, przedstawia film korporacyjny, który prezentuje jego nową strategię marketingową oraz identyfikację wizualną.
0 1 0 0 0 1.02.2015Startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2015Wydawnictwo Perspektywy we współpracy z portalem Marketing przy Kawie organizuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej – Genius Universitatis 2015. Konkurs ma charakter otwarty: jest adresowany do wszystkich polskich uczelni, a udział w nim jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 1.02.201518 lutego ukaże się książka „W market[r]ingu” Gary’ego VaynerchukaGary Vaynerchuk jest ekspertem w dziedzinie mediów społecznościowych, autorem z listy bestsellerów magazynu „The New York Times”. W książce „W market[r]ingu” dzieli się z czytelnikami swoimi sposobami na przykucie uwagi klientów w pełnym chaosu świecie social media. Książka jest już dostępna w przedsprzedaży.
0 1 0 0 0 30.01.2015Zgłoszenia do Young Creatives Cannes przedłużone do 9 lutegoMłodzi pracownicy branży reklamowej mają jeszcze czas na zgłoszenie się do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives. Organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – przedłużył termin naboru zgłoszeń do 9 lutego. Znani są również przewodniczący jury poszczególnych kategorii.