0 1 0 0 0 21.07.2015Sprzedaż bezpośrednia notuje wzrost – Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży BezpośredniejSprzedaż detaliczna sektora sprzedaży bezpośredniej w całej Europie w 2014 r. wygenerowała 24,5 mld euro oraz 18,7 mld euro w Unii Europejskiej. To o 3,4% wyższa wartość niż w 2013 r. W Polsce sektor odnotował 4% wzrostu.
0 1 0 0 0 21.07.2015Deloitte przejmuje StratosferęDo Deloitte dołączył zespół Stratosfery – firmy doradczej w obszarze marketingu strategicznego. Połączenie ma umożliwić oferowanie klientom rozszerzonych usług w zakresie strategii marketingowych i pozycjonowania marek. Usługi będą świadczone pod marką Stratosfera by Deloitte.
1 3 0 0 0 21.07.2015Gigantyczna lodówka promuje piwo Gloger (wideo)W Białymstoku pojawiła się ważąca 9,5 tony lodówka. Na taką reklamę zdecydował się nowy miejscowy browar Gloger.
0 1 0 0 0 21.07.201515% Europejczyków wie, czym jest Internet Rzeczy – Samsung Techonomic IndexEuropejczycy mają coraz więcej urządzeń i poświęcają coraz więcej czasu na ich używanie – pokazują wyniki badania Samsung Techonomic Index. Ponad dwie trzecie badanych nie wie jednak, czym jest Internet Rzeczy.
1 1 0 0 0 21.07.2015Heyah promuje pakiety Smart (wideo)Marka Heyah wprowadza pakiety Smart (bez wymogu podpisania umowy na czas określony). Towarzyszy temu kampania reklamowa. Działania rozpoczęły się 21 lipca.
1 1 0 0 0 21.07.2015Listerine z kampanią wprowadzającą na rynek płyn Advanced White (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego płynu do płukania jamy ustnej Listerine Advanced White z portfolio firmy Johnson & Johnson. Prowadzona jest na rynkach Europy Wschodniej – w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.
1 1 0 0 0 21.07.2015„Piłkarska liga finansowa 2015” – raport DeloitteŁączne przychody wszystkich klubów grających w piłkarskiej Ekstraklasie wyniosły 375 mln zł. Wysokość ich była niemal identyczna jak rok wcześniej. Przychody komercyjne (wpływy reklamowe, sponsoring, sprzedaż gadżetów) stanowiły 46%. To niektóre z wniosków z publikacji Deloitte.
0 9 0 0 0 20.07.2015Nagrodzone kompozycje z dżinsów w konkursie Answear.comProjekt Packshot – konkurs dla kreatywnych stylistów zorganizowany przez sklep Answear.com – dobiegł końca. Był skierowany do osób, które potrafią tworzyć ciekawe kompozycje z produktów bez udziału modeli, a więc do stylistów, scenografów, dekoratorów oraz innych pasjonatów kreatywnej aranżacji przestrzeni.
0 1 0 0 0 20.07.2015Paprocki & Brzozowski drugi raz projektują dla BiedronkiDuet Paprocki & Brzozowski po raz kolejny współpracował z Biedronką. Tym razem zaprojektował koce i poduszki przedstawiające znaki zodiaku. Tak jak poprzednio, produkty mają za zadanie zachęcić Polaków do rejestracji jako potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie Fundacji DKMS Polska.
0 1 0 0 0 20.07.2015Komunikat prezydenta Poznania w sprawie zmiany strategiiPrezydent Poznania Jacek Jaśkowiak wystosował oficjalny komunikat w odpowiedzi na doniesienia medialne na temat zmiany strategii marki Poznań.