4 1 0 29.03.2016Dzieci odkrywają „Tajemnicę Kubusia” (wideo)26 marca wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś. Prezentuje nowości produktowe. W spocie mali odkrywcy trudzą się, by zobaczyć, nad czym pracuje miś.
1 1 0 29.03.2016Radosław Kotarski w reklamie Banku Millennium mówi o hat-tricku (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Banku Millennium. Informuje o zwycięstwie marki w trzech kategoriach rankingu jakości. W spocie wystąpił ponownie Radosław Kotarski. Tym razem tłumaczy, czym jest hat-trick i skąd pochodzi ten termin.
1 1 0 29.03.2016Czesław Mozil w kampanii reklamowej Prince Polo (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Prince Polo Autentyk”. Marka zachęca w niej, aby mimo zmian w świecie i stylu życia pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila.
0 3 0 29.03.2016Internauci wybrali najciekawsze opakowania w Strefie Studenta targów Packaging Innovations12 i 13 kwietnia odbędą się 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. W Strefie Studenta można będzie zobaczyć projekty opakowań przygotowane przez studentów. W ramach konkursu wybierane są najciekawsze z nich. Prezentujemy prace nagrodzone w kategorii „Głosowanie internautów”.
0 7 0 24.03.201618 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives CannesZnamy nominowanych w tegorocznej polskiej edycji Young Creatives. Zwycięzcy, którzy pojadą do Cannes, zostaną ogłoszeni 23 i 24 maja.
1 1 0 24.03.2016Honeywell podsumowuje kampanię „Czadowe domy” (wideo)Polacy nie są świadomi zagrożeń związanych z emisją czadu. Badanie „Honeywell Safety Index” wykazało, że 77% z nas ma w domu urządzenia zasilane paliwem organicznym takim jak gaz ziemny, drewno czy węgiel. 60% nie zdaje sobie sprawy, że z tych sprzętów może ulatniać się szkodliwy tlenek węgla, a 83% nie ma zainstalowanego detektora czadu. Firma będąca producentem tego typu urządzeń przeprowadziła więc kampanię edukacyjną. Teraz podsumowuje jej przebieg.
0 3 0 24.03.2016Najbardziej opiniotwórcze media w lutym. Głównym tematem opinia Komisji Weneckiej w sprawie Trybunału KonstytucyjnegoW lutym w mediach dominowały tematy polityczne związane z Trybunałem Konstytucyjnym oraz ujawnieniem dokumentów dotyczących Lecha Wałęsy. Na fotelu lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM znalazła się „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając Radio RMF FM oraz dziennik „Rzeczpospolita”.
1 1 0 24.03.2016Krakuski promują nową linię produktów (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Krakuski. Promuje nowe produkty z linii Paluszki.
0 1 0 24.03.2016Polski rząd szuka zagranicznej agencji PR – podaje „Financial Times”Rząd Prawa i Sprawiedliwości nieformalnie zwrócił się do zagranicznych agencji public relations – pisze brytyjski „Financial Times”. Politycy chcą poprawić wizerunek i odbudować nadszarpniętą ostatnio reputację.
0 1 1 24.03.2016UOKiK: Alior Bank, BGŻ BNP Paribas, Eurobank, Credit Agricole i Provident Polska naruszyły zbiorowe interesy konsumentówReklamy kredytów konsumenckich powinny być zrozumiałe, jednoznaczne i czytelne. UOKiK uznał, że telewizyjne spoty Alior Banku, Banku BGŻ BNP Paribas, Eurobanku, Credit Agricole i Providenta nie spełniały tych wymogów. Zakwestionowano m.in. zbyt małą czcionkę i krótki czas wyświetlania informacji.