0 5 0 0 0 5.12.2014„Pamiętasz?” – detektyw śledzi zbrodnie w Krakowie i przypomina, jak segregować śmieci4 grudnia ruszyła kampania billboardowa Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w Krakowie. Jej głównym celem jest informowanie i edukowanie mieszkańców w kwestii prawidłowej segregacji odpadów.
0 1 0 0 2 5.12.2014Ponad połowa reklam internetowych nie jest oglądana – w dyskusję angażują się Google i Unilever56,1% reklam w Internecie nie jest widocznych dla ludzi – wskazują badania Google. Publikacja ich wyników może zwiększyć obawy o efektywność reklamową kanału online.
0 4 0 0 1 5.12.2014W 2016 r. liczba zamożnych i bogatych Polaków po raz pierwszy przekroczy milion – raport KPMGW 2014 r. liczba zamożnych i bogatych Polaków sięgnie 878 tys., a na dobra i usługi luksusowe wydadzą oni łącznie 12,6 mld zł, tj. o 15% więcej niż w roku ubiegłym. KPMG zaprezentowało raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014”.
2 1 0 0 0 5.12.2014Słodziaki polecają Polski Cukier (wideo)Polski Cukier, brand należący do Polskiej Spółki Cukrowej, rozpoczął kampanię „Słodziaki przedstawiają“. Promuje ona cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.
0 2 0 0 0 5.12.2014Reklamy telewizyjne oglądane na YouTube. Które z nich zapamiętano w październiku? Jak je oceniono? – analiza IRCenterJak internauci oceniają reklamy w formacie telewizyjnym prezentowane na YouTube? Na to pytanie starał się odpowiedzieć IRCenter w ramach badania „AdTrends”.
3 1 0 0 1 4.12.2014Polski komiwojażer w czeskiej reklamie T-Mobile. Protest ambasady (wideo)W czeskiej reklamie T-Mobile pokazano sprzedawcę wadliwych telefonów, którego język każe widzowi domyślać się, że ma przed sobą Polaka. Przy granicy handlarz wykorzystuje naiwność czeskiego instruktora narciarskiego, wymieniając jego telefon na wadliwego smartfona. Sposób przedstawienia sprzedawcy wywołał protest polskiej ambasady w Pradze.
1 1 0 0 0 4.12.2014National Geographic promuje blok programowy, tworząc maszynę Goldberga (wideo)Co się stanie, gdy połączymy 9 globusów, 3 opony, kulę bilardową, samochód, zestaw kręgli i wiele przedmiotów codziennego użytku? National Geographic Channel odpowiada na to pytanie w spocie inspirowanym maszyną Goldberga. Promuje blok programowy „Podkręć swoje zwoje”.
0 3 0 0 0 4.12.2014„Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media” – analiza IRCenter i SentiOne (infografika)Internauci deklarują, że najczęściej robią zakupy w e-sklepach Empik.pl i Merlin.pl. Użytkownicy mediów społecznościowych najchętniej kupują online ubrania, kosmetyki i książki lub multimedia. To niektóre wnioski z raportu „Digital Insight. Deklaracje zakupowe vs dyskusje w social media”, przygotowanego przez IRCenter i SentiOne.
1 1 0 0 0 4.12.2014Air Canada zabierze Kanadyjczyków do domu na święta (wideo)Linie lotnicze Air Canada zaskoczyły Kanadyjczyków obecnych w londyńskim pubie Liść Klonu. Marka podarowała im bilety, by mogli wrócić do domu na święta.
0 1 0 0 0 4.12.2014„Hashtagnation” – siła pokolenia selfie. Raport agencji Havas WorldwideNiemal dla wszystkich media społecznościowe są główną platformą w kontaktach ze znajomymi. Blisko połowa przyznaje, że marki są zasadniczym elementem ich życia. Lubią, kiedy firmy angażują ich do działania. Charakteryzuje ich wrodzona zdolność rozumienia zasad marketingu. Taki obraz młodej generacji wyłania się z badania „Hashtagnation – marketing dla pokolenia selfie” Havas Worldwide.