0 1 0 0 0 23.09.2015Partnerstwo Codemedia i K2 Media. Agencje powołują do życia NewnitedDwie polskie niezależne agencje – Codemedia i K2 Media – tworzą spółkę joint venture o nazwie Newnited. Będzie to grupa komunikacji marketingowej w obszarze mediów. Skumulowane obroty wszystkich spółek zależnych wynoszą prawie 200 mln zł.
1 1 0 0 0 23.09.2015Kampania „Kupuj odpowiedzialnie buty” (wideo)Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie rozpoczęła akcję, w której zwraca uwagę na problemy związane z przemysłem obuwniczym i skórzanym. Chce zachęcić polskich konsumentów, by przyłączyli się do szerokiej inicjatywy na rzecz poprawy przestrzegania praw człowieka i standardów środowiskowych w produkcji w tej branży.
2 1 0 0 0 23.09.2015Wrangler wprowadza nową filozofię i rozpoczyna kampanię „Born Ready” (wideo)Amerykańska marka Wrangler wprowadziła nową linię wodoodpornych produktów. Chce w związku z tym inspirować odbiorców do zerwania z codzienną rutyną. Działania pod hasłem „Born Ready” prowadzone będą w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Hiszpanii.
0 1 0 0 0 22.09.2015III Kongres e-Handlu już za tydzień29 września rozpocznie się III Kongres e-Handlu. Podczas wydarzenia praktycy e-commerce i e-marketingu podzielą się wiedzą i przedstawią najlepsze praktyki z zakresu e-handlu. Organizatorem jest Fundacja Polak 2.0.
0 1 0 0 0 22.09.2015W listopadzie 6. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych19 i 20 listopada w Warszawie odbędzie się organizowane przez Instytut Lotnictwa 6. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Wydarzenie będzie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów w dziedzinie marketingu tych instytucji.
0 1 0 0 0 22.09.2015Finansowi hedoniści czy oszczędni? – badanie IRCenter i TUŻ EuropaWśród Polaków dominują obecnie tendencje do oszczędzania pieniędzy – wynika z badania „Barometr hedoniści i oszczędni”. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa we współpracy z instytutem IRCenter przeprowadziło I edycję badania sprawdzającego, jak wielu Polaków prezentuje postawy hedonistyczne, a ilu jest oszczędnych.
0 1 0 0 0 22.09.2015Polska Agencja Kosmiczna ogłasza konkurs na logo15 września rozpoczął się otwarty konkurs na logo Polskiej Agencji Kosmicznej. Jak dotąd nie miała ona znaku.
1 1 0 0 0 22.09.2015Snickers i 21 symptomów głodu zamiast logo (wideo)Trend personalizowania opakowań trwa. Snickers zastąpił swoje logo 21 określeniami powiązanymi z oznakami głodu. Marka zachęca do dzielenia się batonikami ze znajomymi. Wszystko w myśl hasła „Głodny nie jesteś sobą”.
0 1 0 0 0 22.09.2015BZ WBK będzie doradzał przedsiębiorcom w telewizyjnym show23 września o 22:25 w TVP1 wystartują „Firmowe ewolucje”. To telewizyjne show skierowane do małych i średnich przedsiębiorców. Celem programu jest przekazanie firmom praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu, a przez to zachęcenie ich do rozwoju.
0 1 0 0 0 22.09.2015Polacy znów wysyłają więcej SMS-ów – raport GUSW ubiegłym roku Polacy wysłali 51 996 mld SMS-ów, czyli o 557 mln wiadomości więcej niż w 2013 r. Liczba wysłanych SMS-ów wzrosła po raz pierwszy od 2012 r. Coraz większą popularnością cieszą się też MMS-y, których wysłano 527 mln, czyli o 83 mln więcej niż rok wcześniej – pokazuje raport GUS „Łączność – wyniki działalności w 2014 r.”.