2 1 0 0 0 11.02.2015Kuna, Wszołkówna i Jakubik bez Spaceya w reklamach BZ WBK (wideo)6 lutego wystartowała kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK. Wystąpili w niej Izabela Kuna, Iwona Wszołkówna i Arkadiusz Jakubik, którym towarzyszy kabaret K2. Aktorzy pojawiali się już wcześniej w reklamach marki. Tym razem promują kredyt gotówkowy.
0 2 0 0 0 10.02.201518% twórców internetowych jest bardzo zadowolonych ze współpracy reklamowej – badanie Hash.fm75% spośród 549 twórców internetowych zapytanych przez serwis Hash.fm brało udział w kampaniach reklamowych marek. 18% z nich bardzo dobrze ocenia dotychczasową współpracę. Jako główne problemy ankietowani wymieniali m.in. oczekiwanie współpracy za darmo oraz niejasne, nieprecyzyjne bądź obraźliwe zapytania.
1 1 0 0 0 10.02.2015Zimowa odsłona kampanii „Na chwilę lub na dłużej” (wideo)3 lutego rozpoczęła się zimowa odsłona kampanii województwa lubelskiego – „Na chwilę lub na dłużej”. Po letniej emisji w stacjach telewizyjnych przyszedł czas na kolejne spoty, tym razem w zimowej scenerii.
0 4 0 0 0 10.02.20152014 rok rekordowy pod względem liczby rejestracji samochodów luksusowych i premium w Polsce – KPMGW Polsce rośnie popyt na dobra luksusowe, m.in. na samochody z wyższej półki. W 2014 r. odnotowano rekordową liczbę rejestracji pojazdów wyższej klasy – 31,5 tys. aut z segmentu premium (wzrost o 28% w ujęciu rok do roku) oraz 94 samochody luksusowe (wzrost o 52%). To wnioski z badania KPMG.
0 2 0 0 0 10.02.2015E-commerce w 2015 r. wyprzedzi tradycyjne sklepy? – badanie ARC Rynek i Opinia48% osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy online – wynika z ankiety przeprowadzonej przez ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej. Najchętniej kupowane produkty to odzież, obuwie, wyposażenie domu, sprzęt elektroniczny i komputerowy, książki oraz kosmetyki.
3 1 0 0 0 10.02.2015„Poradnik przywódcy stada” – kampania marki Lion (wideo)W połowie stycznia należąca do firmy Nestlé marka Lion rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Poradnik przywódcy stada”. Ma ona wzmocnić wizerunek brandu i przybliżyć wartości ważne dla jego grupy docelowej.
4 3 0 0 0 10.02.2015Małgorzata Ohme i Marcin Gortat w kampanii Cartoon Network zachęcają: „Bądź kumplem, nie dokuczaj” (wideo)9 lutego Cartoon Network rozpoczął ogólnopolską kampanię „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, której ambasadorami zostali psycholog Małgorzata Ohme i koszykarz Marcin Gortat. Zachęcają oni do pozbycia się obaw przed mówieniem o złych doświadczeniach, a także do wzmacniania postaw koleżeńskich, które mogą ograniczyć skalę problemu dokuczania.
6 9 0 0 0 10.02.2015Anna Mucha i Kuba Wojewódzki razem w reklamie Play (wideo)Play rozpoczął kampanię oferty Stan Darmowy. W reklamach wystąpiła aktorka Anna Mucha. Towarzyszy jej były partner – Kuba Wojewódzki.
0 14 0 0 0 10.02.2015Wyniki Megapanelu – grudzień 2014 r. [aktualizacja]Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2014 r.
1 1 0 0 0 10.02.2015Lidia Popiel w reklamie serum wypełniającego Bioliq (wideo)Marka Bioliq wprowadza na rynek nowy produkt – serum wypełniające zmarszczki. Reklamuje je fotografka i modelka Lidia Popiel.