0 3 0 0 0 17.09.2015Natalia Siwiec twarzą jesiennej kolekcji New BalanceCelebrytka Natalia Siwiec wystąpi w jesiennej kampanii odzieży amerykańskiej marki New Balance. Kreacje z jej udziałem można oglądać m.in. w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 17.09.2015Konkurs Raporty Społeczne po raz dziewiątyRozpoczęła się 9. edycja konkursu Raporty Społeczne. Jest on skierowany do firm, które publikują sprawozdania dotyczące działań z zakresu CSR, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego. Nabór zgłoszeń prowadzony jest do końca października.
0 3 0 0 0 17.09.2015Ptasi szturm na metro – promocja płyty Davida GilmouraWarszawską stację metra Centrum opanowały frunące we wszystkich kierunkach ptaki. Pochodzą one z okładki nowej płyty Davida Gilmoura „Rattle That Lock” – pierwszego od prawie dekady albumu studyjnego wokalisty i gitarzysty Pink Floyd.
0 1 0 0 0 17.09.2015GfK: Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w EuropiePolacy przeznaczają 34 proc. wszystkich dochodów na wydatki w handlu detalicznym. Jest to wartość wyższa od średniej europejskiej, ale identyczna jak 2013 r. W 28 analizowanych krajach UE udział sprzedaży detalicznej w konsumpcji prywatnej w minionym roku spadł, osiągając poziom 30,9 proc. (2013: 31,2 proc., 2012: 31,4 proc.) – wynika z badania GfK.
0 2 0 0 0 17.09.2015Rozrywka przebija informację – raport IQS na temat wideo onlineNajchętniej oglądanymi materiałami wideo w Internecie są te o charakterze rozrywkowym. Są one częściej wybierane przez mężczyzn (81 proc.) niż kobiety (70 proc.). Na zlecenie Newsrm.TV firma IQS przygotowała raport „Tradycyjna telewizja nie ma szans na sukces w Sieci”.
0 1 0 0 0 17.09.2015„Photos for Life” z trzema nagrodami w międzynarodowym konkursie Clio AwardsNależąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar Polska otrzymała trzy statuetki w konkursie Clio Awards za projekt „Photos for Life”. To jedyna rodzima agencja, która zdobyła nagrody.
1 5 0 0 0 17.09.2015„Ustępuję, to takie łódzkie” – kampania w łódzkim MPK (wideo)16 września wystartowała w Łodzi kampania „Ustępuję, to takie łódzkie”. Jej celem jest uświadomienie pasażerom środków komunikacji miejskiej, jak ważne jest ustępowanie miejsc osobom uprzywilejowanym – kobietom w ciąży, osobom z dziećmi, starszym oraz niepełnosprawnym.
0 1 0 0 0 17.09.2015Grupa Wirtualna Polska nabywa dwie firmy z segmentu finansowego za ponad 12 mln złGrupa Wirtualna Polska nabyła Finansowysupermarket.pl (właściciela serwisu Finansowysupermarket.pl) oraz Web Brokera (właściciela serwisu Jedenwniosek.pl). Akwizycja ma uzupełniać kompetencje oraz zwiększać skalę działania i udział rynkowy GWP w segmencie finansowego e-commerce. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mln zł.
0 1 0 0 0 17.09.2015Warka oficjalnym sponsorem ligi UEFA w Polsce17 września rozpoczynają się klubowe rozgrywki europejskie w piłce nożnej. Warka (Grupa Żywiec) została oficjalnym sponsorem Ligi Europy UEFA. W ramach globalnej umowy zawartej między firmą Heineken a UEFA towarzyszyć będzie sportowym emocjom kibiców przed telewizorami i na stadionie.
1 1 0 0 0 16.09.2015Mitsubishi z kampanią „Legenda 4×4” (wideo)9 września wystartowała kampania wizerunkowa marki Mitsubishi, pod hasłem „Legenda 4x4”.