1 4 0 0 0 9.02.2016„Życiowy przepis” – akcja zachęcająca do systematycznego badania piersi (wideo)Polskie Amazonki – Ruch Społeczny, Affidea Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Onkologicznych ruszają z kampanią „Życiowy przepis”. Do udziału w nietypowej akcji – warsztatach kulinarnych – zaproszono kilka par.
0 1 0 0 0 9.02.2016Triumph wybierze ambasadorkę przez social mediaMarka bielizny Triumph International rozpoczęła w Polsce rekrutację do nowej edycji programu ambasadorskiego. Dziewczyny gotowe zostać ambasadorkami brandu mogą zgłaszać się przez aplikację dostępną na jego fan page’u.
1 1 0 0 0 9.02.2016Vlogerki rapują przeciw hejterom i dyskryminacji (wideo)Twórczynie kanałów YouTube Szparagi, Red Lipstick Monster, Mówiąc Inaczej oraz Lisie Piekło nagrały piosenkę, w której odpowiadają hejterom. Przywołują w niej wybrane komentarze internautów oraz podkreślają, że kobietom trudniej jest zyskać popularność online.
0 1 0 0 0 9.02.2016Provident Polska z dotychczasowym domem mediowymDopasowaniem kanałów komunikacji i zakupem mediów na potrzeby działań reklamowych firmy Provident Polska nadal będzie zajmować się OMD. To wynik rozstrzygniętego przetargu.
0 1 0 0 0 9.02.2016MPM AGD pod opieką agencji interaktywnejFirma MPM AGD, właściciel marki sprzętu AGD, wybrała do współpracy Veneo. W ramach umowy agencja opracuje i wdroży strategię komunikacji marki w obszarze mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 9.02.2016Urząd Miasta Krakowa ogłasza konkurs na logotypy miejskich jednostek organizacyjnych [aktualizacja]Przygotowanie projektu grupy logotypów dla siedmiu miejskich jednostek organizacyjnych – to zadanie w konkursie ogłoszonym przez Urząd Miasta Krakowa. Prace można zgłaszać w terminie od 10 lutego do 18 marca 2016 r.
1 1 0 0 0 8.02.2016Mobile Trends Conference 2016 oraz Targi Mobile-IT już za kilka dniJuż w przyszłym tygodniu odbędą się dwa wydarzenia: Mobile Trends Conference oraz III Targi Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT. Targi i konferencja będą przebiegać równolegle 17, 18 i 19 lutego w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Expo Kraków.
0 1 0 0 0 8.02.2016Marka Koło wybrała agencję PR38PR & Content Communication będzie świadczyć usługi doradztwa strategicznego oraz prowadzić działania media relations, CSR i event PR dla marki ceramiki i wyposażenia łazienek Koło. Wybór nastąpił w drodze rekomendacji.
1 1 0 0 0 8.02.2016„Tu i teraz trwa wojna z rakiem” – przypomina fundacja Alivia i prosi o 1% podatku (wideo)Wystartowała kampania zachęcająca do wsparcia fundacji Alivia, która pomaga młodym osobom chorym na raka. Głównym elementem działań jest 60-sekundowy spot utrzymany w estetyce zwiastuna gry komputerowej.
0 3 0 0 0 8.02.2016Wydatki reklamowe branży FMCG przekroczyły miliard złotych w skali roku – analiza CodemediaSektor FMCG zakończył 2015 r. z wynikiem ponad miliarda złotych wydanych na reklamę – wynika z analizy Codemedia. Znaczny wzrost w porównaniu do lat poprzednich świadczy o umacnianiu się rynku po kryzysie. Ostatni raz branża przekroczyła tę kwotę w 2010 r. W IV kwartale sektor przeznaczył na promocję ponad 316 mln zł, czyli o niemal 52 mln zł więcej niż w IV kwartale 2014 r.