4 1 0 0 0 17.11.2015Jurorzy Mixx Awards 2015 typują najlepsze globalne kampanie ostatniego roku (wideo)Które globalne kampanie ostatniego roku były najbardziej inspirujące dla jurorów Mixx Awards? Kilkoro z nich wytypowało przykłady, które z powodzeniem łączą kreatywność i efektywność.
1 2 0 0 0 17.11.2015Allegro startuje ze świąteczną odsłoną kampanii „Czego szukasz?” (wideo)16 listopada Allegro rozpoczęło bożonarodzeniową kampanię reklamową. Jej głównym punktem jest 90-sekundowy spot – trzeci z serii „Czego szukasz?”. Tym razem opowiada o świętach z perspektywy dziecka, które w miarę upływu lat dorasta i zmienia role życiowe.
0 2 0 0 0 17.11.2015Maryla Rodowicz ambasadorką GellweMarka Gellwe nawiązała współpracę z Marylą Rodowicz. Znana piosenkarka została jej ambasadorką.
1 1 0 0 0 16.11.2015Prowadzące „Szczyptę smaku” w spocie Inki (wideo)Rusza kampania wizerunkowa marki kawy zbożowej Inka (Grana). W spocie występują prowadzące w TVN Style program kulinarny „Szczypta smaku” – Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska.
0 1 0 0 0 16.11.2015PAP odświeża portal informacyjnyPolska Agencja Prasowa przebudowała portal www.pap.pl. Ma to zapewnić lepszy dostęp do informacji.
1 1 0 0 0 16.11.2015Kampania B2B Orange w ramach nowej platformy komunikacji (wideo)Rozpoczęła się kampania Orange dla Firm. Po raz pierwszy zastosowano w niej nowy wątek przewodni komunikacji operatora. To historie mieszkańców niewielkiego budynku, w którym na parterze mieści się niewielkie bistro oraz salon Orange.
0 1 0 0 0 16.11.2015Krzysztof Hołowczyc w kampanii zegarków AtlanticAmbasador Atlantica, Krzysztof Hołowczyc, weźmie udział w kampanii marki. Kierowca rajdowy będzie promował zegarek Worldmaster – 1888 „Lusso” Open Heart Mechanical.
1 1 0 0 0 16.11.2015„Czajniczek” – herbaciany taniec w kampanii Teekanne (wideo)16 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa „Teekanne. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku”. W kolejnych odsłonach promowane będą herbaty czarne, owocowe oraz zielone.
0 7 0 0 0 16.11.2015Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG na reklamę w III kwartale 2015 r.W trzecim kwartale 2015 r. sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 mln zł. Oznacza to 12-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Również na tle innych branż producenci FMCG, w porównaniu do 2014 r., zaliczyli wzrost. Najbardziej zwiększyli wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł) – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Codemedia.
0 1 0 0 0 16.11.2015Brackie Pils promowane jako „polsko-czeski kunszt piwowarski”Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej piwa Brackie Pils. Hasłem „Polsko-czeski kunszt piwowarski” marka podkreśla, że receptura trunku łączy polski słód i czeski chmiel żatecki.