0 5 0 0 0 22.06.2016Aleja leśnych gwiazd. Eugeniusz Bocio i inni w kampanii Lasów Państwowych w Łodzi„Łódź Holly Woods” to hasło kampanii Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi. Jej elementem jest projekt edukacyjno-naukowy: obserwacja bociana czarnego w transmisji online, prosto z gniazda. Bohaterowie działań – w tym Eugeniusz Bocio – odcisnęli ślady w alei leśnych gwiazd.
0 1 0 0 0 22.06.2016Wyniki badania „Konsument 2016” Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii2 czerwca w Warszawie podczas seminarium K16 zaprezentowano wyniki badania PTBRiO „Konsument 2016”. Ten trendwatchingowy projekt bada zachodzące na naszych oczach przemiany. Diagnozuje też, w jakim kierunku ewoluują wzorce konsumpcji.
4 1 0 0 0 22.06.2016Zwycięzcy Papaya Young Directors 2016 (wideo)8 czerwca ogłoszono zwycięzców konkursu Papaya Young Directors 2016. Wybrano ich spośród autorów ponad tysiąca zgłoszeń.
0 1 0 0 0 22.06.2016Bracia Koral z agencją 365PROd maja działania public relations marki lodów Bracia Koral – Lody jak Dawniej prowadzi agencja 365PR. Umowa obejmuje media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez markę, pozyskiwanie jej partnerów i współpracę z nimi.
2 1 0 0 0 22.06.2016Złoto i brąz dla polskich agencji w Cannes Lions 2016 (wideo)Polskie agencje zdobyły nagrody w 63. festiwalu kreatywności Cannes Lions. Złoty Lew powędrował do Pangenerator Warsaw. Brąz zdobyły: Saatchi & Saatchi Poland, Walk Digital oraz Y&R Warsaw.
1 1 0 0 0 21.06.2016Nike świętuje zwycięstwo Cleveland w NBA (wideo)Koszykarze Cleveland Cavaliers po raz pierwszy w historii sięgnęli po mistrzostwo ligi NBA. Z tej okazji marka Nike przygotowała spot zatytułowany „Believe”. Przedstawia on głodnych zwycięstwa fanów klubu oraz atmosferę, jaka panowała w mieście podczas tegorocznych play-off.
0 1 0 0 0 21.06.2016Google wyprzedza Apple’a w rankingu najcenniejszych technologicznych marek świata BrandZ Top 100Google odzyskał palmę pierwszeństwa i znalazł się na szczycie rankingu najcenniejszych marek technologicznych świata BrandZ Top 100 za rok 2016. Wyprzedził w nim Apple dzięki 32-procentowemu wzrostowi, który pozwolił mu osiągnąć najwyższą w historii wartość marki – 229,2 mld dol. Apple pozostaje na poziomie 228,5 mld dol., notując spadek o 8 proc. względem 2015 r.
4 2 0 0 0 21.06.2016Brita przekonuje do picia filtrowanej wody z kranu (wideo)„Think Your Water” to kampania marki Brita, która ma przekonać odbiorców do filtrowania wody z kranu. Do udziału w akcji zaproszono dwie ambasadorki – ilustratorkę Aleksandrę Osadzińską oraz blogerkę Annę Skurę.
0 3 0 0 0 21.06.2016„Mistrzowska oferta 2016” – kampania reklamowa Mitsubishi MotorsWystartowała ogólnopolska kampania reklamowa „Mistrzowska oferta 2016” firmy Mitsubishi Motors. Działania mają informować klientów o możliwości zyskania rabatu przy zakupie modeli ASX i Outlander, zachęcić do wizyty na stronie WWW oraz w autoryzowanych salonach.
0 5 0 0 0 21.06.2016Ponad 34% internautów blokuje reklamy – badanie Cloud TechnologiesNawet 7 mln użytkowników, czyli co trzeci internauta w Polsce (34,4 proc.), blokuje reklamy online. Najrzadziej robią to internauci korzystający z urządzeń mobilnych: w tym segmencie odsetek blokujących wynosi 1,3 proc. Takie wnioski zawarto w raporcie Cloud Technologies.