3 1 0 0 0 2.06.2016Rossmann i Myszka uczą dzieci higieny (wideo)Rossmann i znana z telewizji MiniMini+ Myszka w Paski zapraszają dzieci na lekcje higieny. To element kampanii edukacyjnej dla najmłodszych. Z okazji Dnia Dziecka w kanale YouTube marki drogeryjnej można obejrzeć pierwsze filmy.
0 3 0 0 0 2.06.201636 proc. polskich internautów blokuje reklamy – badanie MEC Wavemaker36 proc. polskich internautów korzysta z rozwiązań blokujących wyświetlanie reklam. Około połowa z nich zamieszcza jednak wybrane serwisy na tzw. białych listach. Stosunkowo mało popularne są jeszcze blokady reklam na smartfonach – zainstalowało je kilkanaście procent użytkowników Sieci. Polskich internautów denerwuje zalew reklam, ale kwestie prywatności nie leżą im na sercu – pokazuje badanie MEC Wavemaker.
1 1 0 0 0 1.06.2016Chomiki rozrabiają w kolejnej odsłonie kampanii Grupy Multimedia (wideo)1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy Multimedia. Tym razem niefrasobliwe chomiki zachęcają w spocie do oszczędzania.
0 1 0 0 0 1.06.2016NC+ rozstrzygnął przetarg na działania komunikacyjne1 czerwca ITI Neovision rozpoczyna współpracę z wyłonioną w ramach przetargu agencją Havas PR. Zakres prac obejmuje wsparcie działań komunikacyjnych dotyczących platformy NC+.
1 1 0 0 0 1.06.2016Łowicz promuje passatę jako kwintesencję pomidorowego smaku (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Łowicz, która przedstawia nowość – passatę pomidorową. Spot m.in. podkreśla zalety produktu i zwraca uwagę na jego opakowanie.
1 1 0 0 0 1.06.2016Kampania wprowadzająca na rynek ketchup Kotlin w szklanej butelce (wideo)1 czerwca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Kotlin. Wprowadza na rynek ketchup w szklanej butelce. Spot utrzymano w klimacie trailera filmowego.
0 1 0 0 0 1.06.2016Frisco.pl po wyborze agencji public relationsObsługą e-supermarketu Frisco.pl zajmie się CluePR. Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki – „Nie idź na zakupy”. Ma ona zachęcać klientów do wybierania zakupów online w miejsce tych w stacjonarnych marketach.
1 1 0 0 0 1.06.2016Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz wystąpił w spocie pt. „Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniej, w której napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom. Tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.
0 1 0 0 0 1.06.2016„Reksio” wygryza konkurencję. Analiza oglądalności 13 kanałów TV skierowanych do dzieci i młodzieżyNajwierniejszymi widzami kanałów telewizyjnych dla dzieci i młodzieży są przedstawiciele grupy wiekowej 4–9 lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub, który monitoruje 13 tego rodzaju stacji. Widzowie z tej grupy oglądają bajki przez ponad godzinę dziennie, a ich ulubieńcami są bohaterowie starych kreskówek, takich jak „Pszczółka Maja”, „Reksio” i „Smerfy”.
0 1 0 0 0 1.06.2016Kasztelan wybrał realizatora swojego nowego serwisu onlinePrzetarg na stworzenie nowego serwisu internetowego dla marki piwa Kasztelan wygrała Grey Group Poland. Agencja przygotuje nową stronę WWW oraz zapewni jej bieżącą obsługę.