0 1 0 17.02.2017Dwie reklamy Lidla niezgodne z Kodeksem etyki reklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęły dwie skargi na reklamy marki Lidl. Pierwsza z nich dotyczyła kreacji radiowej, druga internetowej. Komisja uznała, że obie naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
0 3 0 17.02.2017Blachotrapez oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski15 lutego producent pokryć dachowych i elewacyjnych Blachotrapez uzyskał tytuł oficjalnego partnera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa została podpisana w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywała do 31 lipca 2018 r.
1 1 0 17.02.2017Grzegorz i Anna Bardowscy z programu „Rolnik szuka żony” promują markę Ciech Sarzyna (wideo)Grzegorz Bardowski, znany z programu telewizyjnego „Rolnik szuka żony 2”, został twarzą kampanii reklamowej firmy Ciech Sarzyna – producenta środków ochrony roślin. Wraz z małżonką Anną weźmie udział w aktywnościach prowadzonych w telewizji, mediach drukowanych, elektronicznych oraz społecznościowych.
3 1 1 17.02.2017Szef wszystkich szefów Aleo wydaje polecenia Wojciechowi Cejrowskiemu, Magdzie Gessler i Remiemu Gaillardowi (wideo)Wojciech Cejrowski zachwala zalety posiadania drobiu w warunkach domowych. Magdzie Gessler nie smakuje gulasz. Remi Gaillard zamawia lunch w przebraniu kangura. Dlaczego? Na to pytanie odpowiadają spoty Aleo.
0 3 0 17.02.2017Polskim YouTube rządzą Cyber Marian, DonGuralesko i Red Lipstick Monster – analiza PSMMZ każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności twórców filmów na YouTube. Który z nich ma największy potencjał reklamowy? Według analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów na podium są: Cyber Marian, DonGuralesko i Red Lipstick Monster.
1 2 0 16.02.2017Tymbark promuje soki Vitamini jako wydobywające naturalne piękno (wideo)Aby wyglądać pięknie i zdrowo, wcale nie potrzeba wiele – przekonuje Tymbark. Marka tłumaczy, że samopoczucie można wspomagać w łatwy i naturalny sposób – sięgając po sok marchwiowo-owocowy Vitamini.
0 2 0 16.02.2017Odręczne rysunki Przemysława Truścińskiego w kampanii lodówek SamsungaMarka Samsung rozpoczęła kampanię promującą lodówki. Wykorzystano w niej rysunki, których autorem jest Przemysław Truściński (Trust).
1 7 0 16.02.2017Marka Lay’s przesłała uśmiech przez całą PolskęAktywacja marki Lay’s polegała na przekazaniu uśmiechu na odległość setek kilometrów przy użyciu specjalnych paczek chipsów. 24 stycznia w Zakopanem stanęła tajemnicza winda.
0 1 0 16.02.2017Marka Ultimo obsługiwana w mediach przez K2 MediaPrzetarg na przygotowanie strategii mediowej dla marki Ultimo wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 r. – w telewizji oraz w Internecie.
0 1 0 16.02.2017Polski rynek opakowań będzie rósł dwukrotnie szybciej niż światowy – prognozuje Equity Advisors (infografika)Rynek producentów opakowań w Polsce jest wart 33,5 mld zł. W 2020 r. osiągnie jednak wartość 46 mld zł przy rokrocznym wzroście na poziomie około 6,8 proc. – wynika z raportu „Branża opakowań w Polsce 2010–2016 i prognozy 2017–2020”, przygotowanego przez Equity Advisors. Wyższe tempo wzrostu rynku opakowań będzie determinowane przede wszystkim rosnącymi wydatkami na konsumpcję, zmianą stylu życia oraz eksportem.