0 1 0 0 0 4.08.2016Tchibo startuje z kampanią marketingu rekomendacjiW kampanię zaangażowano 25 tys. ambasadorów z platformy Rekomenduj.to, należącej do agencji Buzz. Konsumenci będą odwiedzać sklepy Tchibo i zachęcać znajomych do dołączenia do klubu TchiboCard. Za każdą zarejestrowaną z ich polecenia osobę otrzymają zniżki.
0 1 0 0 0 4.08.2016Nokian Tyres rozpoczyna współpracę z MSLGroupFiński producent opon Nokian Tyres rozpoczyna współpracę z MSLGroup. Agencja od 1 sierpnia zajmuje się relacjami z mediami, biurem prasowym, testami produktowymi oraz organizacją akcji specjalnych marki.
0 2 0 0 0 4.08.2016Telekomunikacja i retail ponownie na czele największych marek w telewizji – raport CodemediaNajwiększymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 r. byli Orange, Lidl oraz Play. Najwyższe wzrosty odnotowały Biedronka oraz T-Mobile. Lider analogicznego zestawienia w 2015 r. ustąpił tym razem aż trzem markom – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
0 6 0 0 0 4.08.2016Uniqa sponsoruje projekt artystyczny na ulicach ŁodziUniqa Art Łódź to projekt miejski realizowany przez Łódzkie Centrum Wydarzeń. Jego sponsorem tytularnym jest Uniqa. W przestrzeni miejskiej powstaną prace sześciu międzynarodowych artystów. Prace pierwszego, szczecińskiego artysty Lumpa, można już oglądać przy ul. Piotrkowskiej. Kolejne pojawią się w drugiej połowie sierpnia.
0 3 0 0 0 4.08.2016Instagram wprowadza Instagram Stories – na wzór SnapchataNowa funkcja umożliwia dzielenie się wszystkimi ważnymi dla użytkowników chwilami dnia, ale bez zamieszczania ich w aktualnościach. W ten sposób nie pojawią się one na tablicach obserwujących. Nie będzie ich także w zbiorze udostępnionych postów. Znikną po 24 godzinach.
0 2 0 0 0 4.08.2016Trwa akcja Tymbark Tour promowana na SnapchacieTymbark Tour to cykl wizyt zielonego autobusu nazwanego Studiem Tymbark w polskich miastach. Pasażerowie to trójka vlogerów. Akcja jest promowana na Snapchacie.
1 1 0 0 0 3.08.2016Reklama marki Nivea niezgodna z zasadami etyki w reklamie. Komisja uznała skargę UnileveraPrzedmiotem skargi była reklama telewizyjna szamponu i odżywki do włosów Nivea Repair & Targeted Care. Komisja Etyki Reklamy przyznała rację firmie Unilever, uznając, że spot wprowadza konsumentów w błąd.
0 1 0 0 0 3.08.2016Rośnie wartość reklamy online. Reklama w social media zyskała ponad 136% (infografika)W pierwszym kwartale 2016 r. wartość reklamy online w Polsce wzrosła o 24,9%, osiągając prawie 160 mln zł więcej niż w porównywalnym okresie roku wcześniejszego – wynika z badania AdEx.
0 1 0 0 0 3.08.2016Centra Medyczne Falck z agencją PRW przeglądzie ofert Centra Medyczne Falck wybrały agencję public relations. Opracowaniem strategii działań komunikacyjnych, kontaktami z mediami, a także wsparciem kampanii prosprzedażowych marki zajmie się Neuron Agencja PR.
1 2 0 0 0 3.08.2016„Wolno wolno” w kampanii piwa Leżajsk (wideo)Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk, pt. „Wolno wolno”. Odwołując się do spokojnej natury, marka zaprasza do niespiesznego smakowania przyjemności. Podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić tempo życia.