1 1 0 0 0 22.09.2016Mlekołaki odkrywają „Sekretne życie zwierzaków domowych” (wideo)Jesienią do kin wchodzi film animowany „Sekretne życie zwierzaków domowych”. Kampania płatków śniadaniowych Mlekołaki (Lubella) związana jest z tą produkcją.
0 5 0 0 0 22.09.2016Europa oczami polskich internautów – badanie IRCenterPrzez jaki pryzmat polscy internauci postrzegają europejskie kraje? W mediach społecznościowych i Google kraje Europy łączy piłka nożna. Jeśli internauci dyskutują wprost na temat państw i szukają ich nazw w Google, najczęściej jest to związane właśnie ze sportem. Kwestie społeczno-polityczne są znacznie mniej angażujące – pokazuje badanie IRCenter.
1 2 0 0 0 22.09.2016„Ty też daj komuś zmianę” – piłkarska odsłona kampanii „Zgoda na życie” (wideo)Ogólnopolska kampania Ministerstwa Zdrowia „Zgoda na życie” doczekała się kolejnej odsłony. W ramach współpracy z piłkarską Ekstraklasą na wszystkich meczach 9. kolejki kibice mogli zobaczyć spot oraz otrzymać oświadczenie woli w barwach swojego klubu.
0 2 0 0 0 22.09.2016Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce – raport KPMGStatystyczny Polak kupił w ubiegłym roku 184 l napojów bezalkoholowych. Coraz więcej badanych ma swoje ulubione napoje, po które niezmiennie sięga od lat (58%), zwracając przy tym uwagę na ich walory zdrowotne (52%) – wynika z raportu KPMG „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce”.
0 1 0 0 0 22.09.2016Gemius opatentuje technologię badania InternetuKto i w jaki sposób korzysta z Internetu? Firma Gemius 13 lat temu znalazła sposób, aby za pomocą autorskiego algorytmu odpowiedzieć na to pytanie. Rozwiązanie ewoluowało wraz z Internetem. Teraz badanie czeka na patent z krajowego urzędu patentowego.
1 1 0 0 0 22.09.2016Opuszczone kasyno i balony napełnione brokatem – kolejny spot Sony (wideo)W najnowszej reklamie telewizorów Bravia 4K HDR firma Sony wykorzystała ponad 1500 kg kolorowego brokatu. W spocie opuszczony budynek kasyna ożywa wypełniony białymi balonami, które pękając, uwalniają błyszczące, różnobarwne drobiny.
1 1 0 0 0 21.09.2016„#Beciaki” – branżowa akcja charytatywna (wideo)Marcin Majzner, prezes firmy CupSell, zainicjował akcję „#Beciaki”. Celem jest zebranie 200 tys. zł na leczenie Anny Tułeckiej – szwagierki Mateusza Tułeckiego, organizatora kongresu InternetBeta. W akcję włączają się przedsiębiorcy internetowi związani z tym kongresem.
0 1 0 0 0 21.09.2016Q&A Communications uruchamia dział internetowyWe wrześniu w ramach nowych struktur agencji Q&A Communications rozpoczęło działalność laboratorium rozwiązań interaktywnych. Q&A Inception zaoferuje klientom pełen zakres możliwości zintegrowanej komunikacji internetowej opartej na autorskiej metodologii Idea. Jej wdrożeniem zajmą się Michał Romanowski i Wojciech Pigla.
0 1 0 0 0 21.09.2016Za dużo chętnych – Idea Hub tylko dla klientów bankuZe względu na duże obłożenie darmowych biurek i sal konferencyjnych w Idea Hubach bank zdecydował się na ograniczenie dostępu. Od października z tych miejsc będą mogli korzystać tylko klienci Idea Banku.
1 1 0 0 0 21.09.2016„Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka” – kampania Nationale-Nederlanden (audio)Nationale-Nederlanden rozszerzyło ofertę produktową i rozpoczęło jej kampanię. Pierwszym elementem działań pod hasłem „Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka” jest spot radiowy emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.