0 1 0 0 0 7.04.2016MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w PolsceSieć MEC wprowadza markę MEC Wavemaker. Będzie ona łączyć kompetencje z zakresu produkcji treści. Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których debiutuje oferta.
0 14 0 0 0 6.04.2016„Poczuj dumę” – piłkarze ręczni w kampanii Surge PoloniaKarol Bielecki, Sławomir Szmal i Kamil Syprzak będą promować patriotyzm i przybliżać wartości oraz postawy, z których Polacy mogą być dumni. 1 kwietnia wystartowała kampania marki odzieżowej Surge Polonia – „Poczuj dumę” .
0 3 0 0 0 6.04.2016Bogusław Linda ambasadorem marki EposSzwajcarski producent zegarków Epos nawiązał współpracę z Bogusławem Lindą. Aktor będzie ambasadorem marki w Polsce.
0 1 0 0 0 6.04.2016Jurajska wybrała agencję PRProducent wody mineralnej Jurajska rozpoczął współpracę z agencją Quality Public Relations. Umowa projektowa obejmuje działania w zakresie brand PR dla marki Jurajska oraz prowadzenie biura prasowego spółki.
0 1 0 0 0 6.04.2016W 2020 r. reklama natywna będzie stanowić ponad połowę reklam na urządzeniach mobilnych – wyniki badańUdział rynkowy reklam natywnych wzrasta. Coraz więcej reklamodawców korzysta z tego formatu. Do 2020 r. prawie dwie trzecie (63,2%) wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miało charakter natywny. Przekłada się to na 53 mld dol. globalnych wydatków reklamowych. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę IHS Technology na zlecenie Facebook Audience Network.
0 1 0 0 0 6.04.2016Przetargi na kampanie europejskich jabłek na rynkach azjatyckich i afrykańskichZwiązek Sadowników RP ogłasza dwa przetargi na przygotowanie i realizację dwuletnich kampanii promocyjno-informacyjnych. Działania mają dotyczyć jabłek świeżych i przetworzonych, a prowadzone będą w Wietnamie i Hongkongu oraz Egipcie i Algierii.
1 4 0 0 0 6.04.2016Ruszyła kampania reklamowa pralek Bosch z ActiveOxygen (wideo)Od kwietnia do końca maja trwa kampania pralek Bosch VarioPerfect z funkcją ActiveOxygen. Do najważniejszych działań należą: kampania telewizyjna i prasowa, działania online, a także aktywności PR i e-commerce.
2 1 0 0 1 6.04.2016Coca-Cola odświeżyła słynną reklamę z 1971 r.Coca-Cola zaprezentowała odświeżoną wersję znanej reklamy z 1971 r. Grupa młodych ludzi z całego świata śpiewa w niej piosenkę „I’d Like to Teach the World to Sing”. Film znany jest jako „Hilltop”.
0 1 0 0 0 6.04.2016UOKiK: Axa Ubezpieczenia TUiR może przejąć Liberty UbezpieczeniaAxa Ubezpieczenia TUiR może przejąć Liberty Ubezpieczenia. Przeprowadzone przez UOKiK postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
1 1 0 0 0 5.04.2016Peugeot 308 GTi reklamowany w kinach (wideo)Marka Peugeot wykorzystuje zaawansowaną technologię projekcji kinowej do promocji modelu 308 GTi. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są spoty w formacie 4DX.