1 1 0 26.09.2017BMW z kampanią wizerunkową modelu M760Li xDriveW pierwszej połowie września rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa samochodu M760Li xDrive marki BMW. Hasło „Bądź sobą w najmocniejszym w historii BMW” ma podkreślać połączenie dynamiki i mocy z luksusem.
1 0 0 26.09.2017Munch zamiast Mony Lisy. Norweska organizacja turystyczna promuje OsloMarela i Sam to para z Nowej Zelandii. Przyjechali do Paryża, jednak na miejscu rozczarowały ich tłumy i długie kolejki do najpopularniejszych atrakcji. Pomóc postanowiła im organizacja turystyczna Visit Oslo. Zabrała ich do stolicy Norwegii.
0 0 0 26.09.2017Rekomendacje w social media skuteczniejsze niż reklamy telewizyjne – badanie DeloitteCo trzeci przedstawiciel pokolenia Z i Y przyznaje, że social media są dla niego głównym źródłem informacji – pokazuje „Digital Democracy Survey” firmy Deloitte. 70 proc. milenialsów używa serwisów społecznościowych do komunikacji z markami.
0 0 0 26.09.2017UOKiK wydał cztery zgody na koncentracje, m.in. dla ING BŚ i OrangeUOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje. Dotyczą one przedsiębiorców zajmujących się m.in. usługami finansowymi, telekomunikacją, nieruchomościami, produkcją i sprzedażą przetworów mięsnych.
1 1 0 25.09.2017Karol Strasburger jako król sucharów w kampanii Towarzystwa Obrotu EnergiąRozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Działania skierowane są do odbiorców energii elektrycznej i gazu. Po raz drugi ambasadorem akcji został Karol Strasburger.
0 1 0 25.09.2017Ile zarabiają twórcy z YouTube? Raport agencji GetHero i portalu ApyNewsŚrednio od 1,5 tys. zł do niemal 30 tys. zł zarabiają youtube’erzy na jednorazowej współpracy z marką. Zdarzają się jednak także współprace wyceniane na ponad 100 tys. zł – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero i portal ApyNews. Zarobki z subskrypcji najpopularniejszych polskich twórców YouTube sięgają niemal 30 tys. zł miesięcznie.
0 2 0 25.09.2017Kolekcja Łukasza Jemioła w RossmannieOd 30 września w sklepach sieci Rossmann dostępna będzie kolekcja ubrań i akcesoriów zaprojektowana przez Łukasza Jemioła. Już teraz zapowiedź produktów pojawiła się na stronie internetowej marki.
2 0 0 25.09.2017„Mówimy, jak jest!” – ruszyła kampania Frosty22 września na antenach ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych rozpoczęła się kampania reklamowa marki Frosta. Prezentowana jest w niej gama produktów rybnych z portfolio firmy.
3 0 0 25.09.2017Aktorzy z serialu „Ranczo” w kampanii Narodowego Instytutu DziedzictwaW 2016 r. Narodowy Instytut Dziedzictwa zainaugurował kampanię społeczną „Krajobraz mojego miasta”. W tegoroczną odsłonę działań zaangażowano aktorów znanych z serialu „Ranczo”.
0 0 0 25.09.2017Wykorzystywana przez firmy sztuczna inteligencja przyniesie im bilion dolarów. Badanie IDC i SalesforceSztuczna inteligencja wykorzystana w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, marketing i obsługę klienta będzie motorem rozwoju światowej gospodarki. Do 2021 r. AI przyczyni się do wzrostu przychodów firm o ponad bilion dolarów. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez IDC na zlecenie Salesforce.