0 1 0 0 0 10.03.2017Marka dr Gerard obsługiwana przez Digital Kingdom w social mediaFirma cukiernicza dr Gerard, znana przede wszystkim z produkcji ciastek, rozpoczęła współpracę z Digital Kingdom. Agencja poprowadzi działania w zakresie komunikacji marki w social media w Polsce oraz w innych państwach regionu CEE.
0 1 0 0 0 10.03.2017Kamis wyemituje program kulinarny Pascala Brodnickiego i Pawła Dobrzańskiego w TVNRuszyła wiosenna kampania marki Kamis. Osią działań jest autorski program kulinarny „Spotkanie ze smakiem”. Poprowadzą go kucharze Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzański, uczestnicy programu „Azja Express”.
1 1 0 0 0 10.03.2017Lotto z kampanią reklamową zdrapek (wideo)6 marca ruszyła kampania Lotto promująca zdrapki. Jej hasło to: „Drap zdrapki na milion sposobów”.
0 1 0 0 0 10.03.2017Farmaceutyki w reklamach wideo online. Analiza GemiusaSpośród reklam wideo online promujących środki farmaceutyczne najwięcej internautów oglądało spoty produktów na grypę i przeziębienie. Z analizy firmy Gemius wynika też, że reklamy wideo takich produktów dotarły do największej liczby internautów poprzez YouTube (36,8 proc.).
0 1 0 0 0 10.03.2017IBM i Salesforce nawiązały współpracę w obszarze sztucznej inteligencjiIBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję. Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputer Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Ma to pozwolić firmom m.in. na usprawnienie procesu decyzyjnego.
0 1 0 0 0 10.03.2017Go Responsible i Tailors Group łączą siłyFirma doradcza Go Responsible i Tailors Group utworzyły spółkę Go Responsible. Będą świadczyć usługi doradcze oraz realizować działania w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), komunikacji i rozwiązań internetowych.
0 1 0 0 0 10.03.2017Konkurs na logo polskiego senatuKancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza konkurs na zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu. Zwycięzca zostanie wyłoniony 12 czerwca.
1 3 0 0 0 10.03.2017„Ciesz się spokojem, jaki dają oszczędności” – kampania konta oszczędnościowego Getin Banku (wideo)Getin Bank zachęca Polaków do odkładania pieniędzy i promuje konto oszczędnościowe Na Dobry Początek. Kampania ruszyła 10 marca i potrwa do 21 maja. Jej hasło to: „Ciesz się spokojem, jaki dają oszczędności”.
1 1 0 0 0 9.03.2017Kolejna „Prawdziwa historia” Renault Polska (wideo)Marka Renault Polska rozpoczęła drugą odsłonę kampanii „True Stories”. Tym razem zaprezentowano filmową opowieść o Magdalenie Ruszkowskiej – producentce pokazu strojów marki Bizuu na wiosnę i lato 2017.
1 1 0 0 0 9.03.2017Bakoma w kampanii Jogurtu Naturalnego Gęstego prezentuje przepisy kulinarne (wideo)Rozpoczęła się kilkumiesięczna akcja reklamowa Jogurtu Naturalnego Gęstego Bakomy. Na jej potrzeby przygotowano kilkadziesiąt filmów kulinarnych.