1 1 0 0 0 18.10.2016Opiekun rodzinny jak superbohater – kampania Fundacji Hospicyjnej (wideo)Gdańska Fundacja Hospicyjna rozpoczęła kampanię, która ma zwrócić uwagę na osoby sprawujące opiekę nad ciężko chorymi bliskimi – dziećmi i dorosłymi. Opiekunów porównano do superbohaterów.
0 1 0 0 0 17.10.2016Spicy Mobile uruchamia nowy brand – Happy PixelAgencja Spicy Mobile tworzy brand Happy Pixel. Będzie on wspierał agencje interaktywne, domy mediowe oraz klientów bezpośrednich w przygotowywaniu formatów reklamowych w kanale mobile.
2 1 0 0 0 17.10.2016Jazda w korkach psuje nerwy i niszczy silniki – przypomina Castrol (wideo)Marka Castrol – producent środków smarnych – rozpoczęła ogólnoeuropejską zintegrowaną kampanię marketingową. Przygotowano serię materiałów wideo, reklamę zewnętrzną, cyfrową oraz aktywności PR wprowadzające na rynek olej Magnatec Stop – Start.
0 1 0 0 0 17.10.2016Prezenty, którymi chwalimy się online – wyniki badańJakie prezenty na różne okazje chcieli i nadal chcą dostać internauci w tym roku? A jakie prezenty lubią dawać i dostawać? – sprawdził to IRCenter.
2 3 0 0 0 17.10.2016Stary odkurzacz i tort urodzinowy elementami kampanii Zelmera w social media (wideo)Co łączy zdjęcia 46-letniego odkurzacza oraz tortu urodzinowego? Te dwie fotografie zamieszczone w Internecie przez konsumentów zainspirowały markę Zelmer do zorganizowania działań w mediach społecznościowych i stały się elementem strategii „Chcieć to móc!”.
0 1 0 0 0 17.10.2016W sektorze dóbr konsumenckich walka o klienta przenosi się do Internetu – badanie DeloitteNa rynku dóbr konsumpcyjnych zachodzą poważne zmiany wynikające z wykorzystywania coraz szerszej gamy urządzeń cyfrowych. Tempo zmian przyspiesza w miarę pojawiania się kolejnych technologii. Zdaniem autorów raportu „The Deloitte Consumer Review. Digital Predictions 2016” największy wpływ na zachowania konsumentów będą miały m.in.: rzeczywistość wirtualna, dotykowe płatności mobilne i technologie kognitywne.
1 1 0 0 0 17.10.2016Lubella sprawdza, co może zboże (wideo)17 października wystartowała kampania reklamowa płatków zbożowych – nowej pozycji w portfolio marki Lubella. Animowany spot przedstawia 4 warianty smakowe produktu.
0 1 0 0 0 17.10.2016Naspers sprzedał Allegro za ponad 3 mld dol.14 października Naspers oficjalnie poinformował o sprzedaniu Grupy Allegro funduszom private equity Cinven, Permira oraz Mid Europa. Transakcja opiewa na 3,25 mld dol.
1 5 0 0 0 17.10.2016A w Krakowie na Brackiej mieszka smog – artyści walczą o czyste powietrze15 października na krakowskich ulicach pojawiły się billboardy z apelem znanych krakowian popierających inicjatywę „94%”. Jerzy Stuhr, Krzysztof Globisz, Andrzej Sikorowski, Robert Makłowicz, Grzegorz Turnau i Zbigniew Wodecki zaangażowali się w działania, których celem jest walka ze smogiem.
0 1 0 0 0 14.10.2016Lexus poszerza współpracę z Heads AdvertisingToyota Central Europe powierzyła agencji Heads Advertising realizację działań ATL oraz w Internecie dla marki Lexus na rynku węgierskim, czeskim i słowackim.