1 1 0 0 0 20.03.2017Wielkanocna kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (wideo)Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w połowie marca rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową Majonezu Kieleckiego. Działania mają zdynamizować sprzedaż, a także zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że tradycyjne przyprawy – mimo zmian trendów w odżywianiu – wciąż stanowią dodatek do potraw.
1 5 0 0 0 20.03.2017Wiosenne porządki Małgorzaty Rozenek-Majdan w Biedronce (wideo)Biedronka rozpoczęła kampanię promującą asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W spocie telewizyjnym Małgorzata Rozenek-Majdan dzieli się swoimi sposobami na wiosenne porządki.
1 1 0 0 0 20.03.2017Rozterki Jezusa w reklamie „Krytyki Politycznej”Lewicowe czasopismo „Krytyka Polityczna” przygotowało krótki film. Ukazuje w nim Jezusa Chrystusa, który nie do końca zgodnie ze swoją wolą zostaje królem Polski.
1 1 0 0 0 20.03.2017Magdalena Różczka w wiosennej kampanii Perfecty (wideo)Ruszyła wiosenna kampania reklamowa marki kosmetycznej Perfecta. Działania z udziałem ambasadorki, Magdaleny Różczki, potrwają kilka miesięcy.
1 1 0 0 0 20.03.2017Kampania telewizyjna serwisu Domiporta.pl (wideo)18 marca rozpoczęła się kampania serwisu Domiporta.pl. Spotom telewizyjnym towarzyszy hasło „Do szukania mieszkania”. Działania mają zwiększyć rozpoznawalność marki i wzmocnić jej pozycję wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości.
0 2 0 0 0 20.03.2017Plej z identyfikacją wizualną współtworzoną przez pracownikówAgencja Plej odświeża swój wizerunek. Przygotowano nowe logo i system identyfikacji wizualnej, które mają odzwierciedlać charakter agencji.
0 1 0 0 0 17.03.2017Natalia Hatalska przedstawia trendy na ten rok w „TrendBooku 2017”Cykliczne publikacje Hatalskiej zawierają opisy trendów nadchodzących w danym roku i kolejnych latach. W 2017 r. najważniejszym z nich jest porzeczywistość, rozumiana jako całkowita zmiana świata, który znaliśmy dotąd i do którego zdążyliśmy się przyzwyczaić. Zjawisko to dotyczy zdaniem autorki wszystkich obszarów życia – od technologii, przez kulturę, medycynę, aż po ekonomię.
0 1 0 0 0 17.03.2017Moda na centra handlowe – wyniki badania IQS (infografika)Większość Polaków odwiedza centra handlowe przynajmniej raz na kilka miesięcy – pokazuje badanie zrealizowane przez IQS. Duża grupa robi to co najmniej raz w tygodniu. Z kolei 4% respondentów przyznało, że w ogóle nie odwiedza tych obiektów.
1 1 0 0 0 17.03.2017Leżajsk znów odkrywa uroki Podkarpacia (wideo)Piękno podkarpackich krajobrazów, chwile błogiego relaksu. Marka piwa Leżajsk w swojej kampanii odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury. Spoty emitowane od marca odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem.
0 1 0 0 0 17.03.2017Stovit obsługiwany przez Personal PRProducent dżemów, konfitur, marmolad i powideł Stovit rozpoczął współpracę z Personal PR. Agencja będzie obsługiwać firmę w zakresie działań w mediach społecznościowych.