0 1 0 0 0 13.07.20174Frame z nową identyfikacją i strategią rozwojuAgencja reklamowa 4Frame zmieniła logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy znak ma wyrażać osobowość i kierunki rozwoju firmy, która wzmacnia kompetencje kreatywne oraz internetowe.
0 0 0 0 0 13.07.2017AkzoNobel powierza Cube Group obsługę marki NobilesProducent farb dekoracyjnych AkzoNobel rozszerza współpracę z Cube Group. Powierza agencji promocję online kolejnej marki farb – Nobiles.
1 5 0 0 0 13.07.2017„Misja Sierra Nevada” – kampania marki OuthornOuthorn, marka sportowa z portfolio spółki OTCF, w sierpniu rozpocznie kampanię wizerunkową „Misja Sierra Nevada”. Głównym celem będzie promocja kolekcji jesień-zima 2017.
0 0 0 0 0 13.07.2017Rynek reklamy online w Polsce w 2016 r. wzrósł o 14%W ubiegłym roku rynek reklamy online w Polsce wzrósł o 14%. Jego wartość wynosi ponad 3,6 mld zł – pokazuje raport IAB. W publikacji omówiono rozwój modelu programmatic, wydatki na SEM i reklamę display. Przedstawiono też rynek mobilny i rozwój rodzimego rynku e-commerce.
1 1 0 0 0 12.07.2017Mateusz Kusznierewicz ambasadorem konkursu Siemensa „Kocham to!”Ruszyła druga edycja konkursu „Kocham to!” marki Siemens. Jest on skierowany do konsumentów, którzy wyróżniają się ciekawymi pasjami. Ambasadorem kampanii został Mateusz Kusznierewicz – pierwszy Polak, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie.
0 1 0 0 0 12.07.2017Facebook wprowadzi reklamy w MessengerzeFacebook zaoferował firmom możliwość wykupienia reklamy w komunikatorze Messenger. Materiały promocyjne mają pojawiać się nie w samej konwersacji, ale w skrzynce odbiorczej pomiędzy wątkami.
0 0 0 0 2 12.07.2017Czy zbliża się kres aplikacji mobilnych?Aplikacje mobilne zmieniły świat, ale ich dni mogą być policzone. Tak uważa Danny Ryback, emerging technologies director w agencji Leo Burnett. Jego zdaniem aplikacje mogą zostać zastąpione progresywnymi aplikacjami webowymi (PWA).
0 1 0 0 0 12.07.2017Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu PolskiPolski Związek Piłki Nożnej i Totolotek nawiązały współpracę. Na mocy umowy zakłady bukmacherskie uzyskały status partnera oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w sezonach 2017/18 oraz 2018/19.
0 4 0 0 0 12.07.2017Ranking reputacji miast wojewódzkich Premium Brand 2017Kraków, Gdańsk, Wrocław i Poznań to miasta wojewódzkie o najwyższej reputacji – wynika z rankingu Premium Brand 2017. Najczęściej odwiedzanym i rekomendowanym przez Polaków miastem w ostatnim roku była Warszawa. Na kolejnych pozycjach uplasowały się Gdańsk i Kraków.
0 1 0 0 0 12.07.2017Rynek europejskiej piłki nożnej jest wart prawie 25 mld euroW sezonie 2015/2016 przychody europejskiego rynku futbolowego zbliżają się do kwoty 25 mld euro. Przychody pięciu największych europejskich lig piłkarskich wzrosły o 12 proc., do wartości 13,4 mld euro. To główne wnioski 26. edycji „Annual Review of Football Finance” firmy Deloitte.