0 3 0 0 0 6.04.2016Bogusław Linda ambasadorem marki EposSzwajcarski producent zegarków Epos nawiązał współpracę z Bogusławem Lindą. Aktor będzie ambasadorem marki w Polsce.
0 1 0 0 0 6.04.2016Jurajska wybrała agencję PRProducent wody mineralnej Jurajska rozpoczął współpracę z agencją Quality Public Relations. Umowa projektowa obejmuje działania w zakresie brand PR dla marki Jurajska oraz prowadzenie biura prasowego spółki.
0 1 0 0 0 6.04.2016W 2020 r. reklama natywna będzie stanowić ponad połowę reklam na urządzeniach mobilnych – wyniki badańUdział rynkowy reklam natywnych wzrasta. Coraz więcej reklamodawców korzysta z tego formatu. Do 2020 r. prawie dwie trzecie (63,2%) wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miało charakter natywny. Przekłada się to na 53 mld dol. globalnych wydatków reklamowych. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę IHS Technology na zlecenie Facebook Audience Network.
0 1 0 0 0 6.04.2016Przetargi na kampanie europejskich jabłek na rynkach azjatyckich i afrykańskichZwiązek Sadowników RP ogłasza dwa przetargi na przygotowanie i realizację dwuletnich kampanii promocyjno-informacyjnych. Działania mają dotyczyć jabłek świeżych i przetworzonych, a prowadzone będą w Wietnamie i Hongkongu oraz Egipcie i Algierii.
1 4 0 0 0 6.04.2016Ruszyła kampania reklamowa pralek Bosch z ActiveOxygen (wideo)Od kwietnia do końca maja trwa kampania pralek Bosch VarioPerfect z funkcją ActiveOxygen. Do najważniejszych działań należą: kampania telewizyjna i prasowa, działania online, a także aktywności PR i e-commerce.
2 1 0 0 1 6.04.2016Coca-Cola odświeżyła słynną reklamę z 1971 r.Coca-Cola zaprezentowała odświeżoną wersję znanej reklamy z 1971 r. Grupa młodych ludzi z całego świata śpiewa w niej piosenkę „I’d Like to Teach the World to Sing”. Film znany jest jako „Hilltop”.
0 1 0 0 0 6.04.2016UOKiK: Axa Ubezpieczenia TUiR może przejąć Liberty UbezpieczeniaAxa Ubezpieczenia TUiR może przejąć Liberty Ubezpieczenia. Przeprowadzone przez UOKiK postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
1 1 0 0 0 5.04.2016Peugeot 308 GTi reklamowany w kinach (wideo)Marka Peugeot wykorzystuje zaawansowaną technologię projekcji kinowej do promocji modelu 308 GTi. W Cinema City Arkadia, Bonarka i Felicity emitowane są spoty w formacie 4DX.
0 1 0 0 0 5.04.2016„Konsumpcja treści online a marketing” – raport IAB PolskaIAB Polska prezentuje raport zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje szczegółowej analizie zmiany, jakie dokonują się dziś w konsumpcji treści oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych.
0 1 0 0 0 5.04.2016Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus inwestują w spółkę odzieżowąRafał Brzoska – twórca, założyciel i współwłaściciel grupy kapitałowej Integer.pl oraz Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus z SalesManago zainwestowali w spółkę James Button. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży biznesowej.