0 1 0 0 0 27.10.2016Grupa TVN z pakietem większościowym sieci GamellonGrupa TVN kupiła większościowy pakiet akcji spółki Gamellon – wielokanałowej sieci partnerskiej YouTube. Poszerza w ten sposób ofertę wideo w Internecie o treści skierowane do młodszego grona odbiorców.
0 1 0 0 0 27.10.2016National Geographic przeprowadzi globalny rebranding13 listopada National Geographic rozpocznie globalny rebranding. Obejmie on całą strukturę organizacyjną spółki. „Sięgamy dalej” stanie się nowym, międzynarodowym hasłem wyznaczającym kierunek działań firmy.
1 1 0 0 0 27.10.2016Rainbow promuje polską strefę hasłem „Wakacje jak w domu” (wideo)24 października wystartował kolejny etap kampanii Rainbow dotyczącej wakacji 2017. Tym razem marka promuje nowy produkt – polską strefę.
0 2 0 0 0 27.10.2016Trendy żywieniowe wprost z wyszukiwarki GoogleOd pewnego czasu na popularności zyskuje zdrowy styl życia. Coraz powszechniejsze jest rozważne wybieranie produktów spożywczych oraz świadomość wpływu właściwie zbilansowanej diety na dobre samopoczucie i sylwetkę. Czy ta tendencja jest widoczna również w Internecie? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza analiza trendów z wyszukiwarki Google.
0 1 0 0 0 27.10.2016Telepizza z grą virtual reality na HalloweenZ okazji zbliżającego się Halloween ogólnopolska sieć pizzerii Telepizza przygotowała grę na smartfony, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Klienci kupujący danie ze specjalnego menu otrzymują okulary i dwie pizze zapakowane w pudełko, które staje się planszą rozgrywki.
0 1 0 0 0 27.10.2016„Myślę o Wiśle” – rusza 17. konkurs Galerii Plakatu AMS„Myślę o Wiśle” to hasło tegorocznej edycji Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który będzie pomagał budować markę rzeki Wisły w roku upamiętniającym jej historyczny, kulturowy i ekonomiczny potencjał.
0 1 0 0 0 26.10.2016Najlepsze brandy w polskich mediach – „Top Marka 2016”Wyłoniono wizerunkowych liderów branż w rankingu „Top Marka 2016”. W tym roku pojawiła się nowa kategoria – farmacja. W badaniu uwzględniono także popularność brandów na Instagramie.
0 1 0 0 0 26.10.2016Mixx Awards & Conference 2016. Znamy nazwiska głównych prelegentów1 grudnia odbędzie się Mixx Awards & Conference. Konferencję zainauguruje Natalia Hatalska. Barbara Sołtysińska, Barbara Stawarz i Krzysztof Winnik otworzą bloki tematyczne.
1 1 0 0 0 26.10.2016Swanski w kolejnej odsłonie kampanii „Find Your Magic” marki Axe (wideo)Paweł Kozłowski, artysta znany pod pseudonimem Swanski, wziął udział w kolejnej odsłonie kampanii „Find Your Magic” marki Axe. W 90-sekundowym filmie opowiada o tym, czym się zajmuje i jak zmieniało się jego życie na przestrzeni lat.
0 1 0 0 0 26.10.2016Promocje działają na Polaków – badanie Mobile InstituteDo korzystania z promocji przyznaje się 97% polskich internautów. 44% z nich to osoby aktywnie poszukujące korzystnych ofert – wynika z pierwszej edycji badania „Promo hunters. Polacy w pogoni za korzystnymi ofertami”, przygotowanego na zlecenie aplikacji MyShop.mobi przez Mobile Institute.