Espresso

11 czerwca 2015

10 czerwca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2015

W jakim kierunku zmierza polski content marketing? Badanie „FCP Barometer” IRCenter

Content marketing jest coraz istotniejszym elementem marketing mixu. Organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje tego rodzaju, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, dokąd zmierza ten trend. Pokazują to wyniki polskiej edycji badania „FCP Barometer”, zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2015

Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide

Odżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.

Poprzednie Następne