0 1 0 0 0 31.03.2017Sąd potwierdził decyzję UOKiK w sprawie PGNiG. Firma ma zapłacić 10 mln zł karySąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził, że PGNiG częściowo nie wykonało decyzji UOKiK. Spółka nie usunęła z umów z odbiorcami ograniczeń w zmniejszaniu ilości zamawianego gazu.
0 1 0 0 0 31.03.2017Spotify nawiązuje partnerstwo z siecią reklamową Httpool w PolsceSerwis muzyczny Spotify będzie współpracował w Polsce z siecią reklamową Httpool. Sieć klientów firmy w regionie ma umożliwić serwisowi dostarczanie rozwiązań reklamowych dla agencji mediowych oraz marek na polskim rynku.
1 2 0 0 0 31.03.2017Marka Next na Instagramie poszukuje twarzy kampanii (wideo)Już od jakiegoś czasu funkcjonuje polskojęzyczny e-sklep brytyjskiej marki odzieżowej Next. Brand wzmacnia jednak swoją dostępność dla polskich internautów pojawieniem się na platformie zakupowej Allegro. W kampanię promującą ten fakt zaangażowano internetowych influencerów. Działania są skierowane do osób z pokolenia Z.
0 1 0 0 0 31.03.2017J. Walter Thompson Group Poland z działem produkcji materiałów wizualnychLemon Sky Always On należąca do J. Walter Thompson Group Poland otworzyła dział produkcji visual contentu. W ofercie znajduje się szeroko pojęta produkcja materiałów wizualnych do zastosowania online.
0 6 0 0 0 31.03.2017Rolls-Royce i gwiazdy muzyki tworzą spersonalizowane samochodyRolls-Royce Motor Cars we współpracy z brytyjskimi gwiazdami rocka i legendarnymi wokalistami tworzy kolekcję samochodów. 9 egzemplarzy modelu Wraith „Inspired by British Music” powstaje przy udziale m.in. Rogera Daltreya, Dame Shirley Bassey, Sir Raya Daviesa oraz Ronniego Wooda. Część wartości każdego auta zostanie przekazana organizacjom charytatywnym wybranym przez muzyków.
0 1 0 0 0 31.03.2017Nest Bank powierza działania wizerunkowe Made in PROd 1 kwietnia 2017 r. wizerunkiem Nest Banku zajmie się Made in PR. Współpraca obejmuje realizację strategii komunikacji korporacyjnej. Agencja została wybrana w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 31.03.2017Gigantyczna pierś na Dzień Matki w LondynieW Dzień Matki, który w Wielkiej Brytanii obchodzony był 26 marca, na szczycie budynku będącego siedzibą londyńskiej agencji Mother pojawiła się ogromna nadmuchiwana pierś. To manifest dotyczący karmienia dzieci w przestrzeni publicznej.
0 1 0 0 0 31.03.2017Reklamodawcy bojkotują YouTube. Eksperyment JP Morgan – zmiany w reklamie internetowej?JP Morgan o kilkaset tysięcy zmniejszył liczbę reklam emitowanych na stronach internetowych. Globalne marki bojkotują YouTube. Będą staranniej dobierać miejsca emisji swoich spotów?
1 1 0 0 0 30.03.2017Pomiar emocji pozwala przewidzieć wzrost sprzedaży z dokładnością do 75%Pomiar emocji widzów reklamy pozwala odróżnić z dokładnością do 75% te kreacje, które zapewnią większy wzrost sprzedaży od tych, które przyczynią się do mniejszego wzrostu. Pokazało to badanie korporacji Mars i firmy Realeyes.
0 1 0 0 0 30.03.2017Zmiany w Grupie FerreroGrupa Ferrero wprowadza nowy model zarządzania. Giovanni Ferrero, CEO firmy, od 1 września będzie pełnił funkcję executive chairmana i kierował Grupą. W nowym modelu Ferrero wyznacza nowe osoby na stanowiska w nowej strukturze grupy.