0 0 0 28.08.2018„Obszary reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie” – konferencja naukowa w październiku22 października odbędzie się konferencja naukowa „Obszary reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie”. Organizuje ją Politechnika Koszalińska.
0 0 0 28.08.2018Grupa R22 inwestuje w software houseVercom, spółka z grupy technologicznej R22 oferująca usługi w obszarze omnichannel communication, inwestuje w Appchance. To działający na rynkach międzynarodowych software house. Vercom podpisał umowę inwestycyjną, na mocy której w tym roku za kwotę 1,15 mln zł obejmie 23 proc. udziałów.
0 0 0 28.08.2018II faza postępowania w sprawie przejęcia Cinema 3D przez MultikinoUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Multikino kontroli nad Cinema 3D. W tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
1 1 0 28.08.2018„Wielkie potrzeby małych brzuszków” w spocie marki Bebiko JuniorRuszyła druga odsłona kampanii „Wielkie potrzeby małych brzuszków” marki Bebiko Junior. W ramach aktywności edukacyjnych na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia marka przygotowała nowy spot.
1 0 0 28.08.2018Go Sport z kampanią wizerunkową na polskim rynkuWystartowała wizerunkowa platforma komunikacji marki Go Sport. Stanowi kontynuację dotychczasowych działań pod hasłem „Żyjmy sportem!”.
0 2 0 28.08.2018Rusza kampania batonów Eti WantedNa polskim rynku debiutują batony Wanted z portfolio tureckiego koncernu Eti. Kampania marketingowa produktów wystartowała 27 sierpnia. Prowadzona będzie w telewizji oraz Internecie.
0 5 0 28.08.2018„Picie to nie sport” – akcja przestrzegająca przed skutkami nieodpowiedzialnego spożywania alkoholuOd 27 sierpnia można oglądać spot „Picie to nie sport”. Ma on przestrzegać przed skutkami nieodpowiedzialnego picia alkoholu. Przez całe lato Stowarzyszenie Komisja Klubowa wraz ze Stowarzyszeniem Program Stacja na zlecenie m. st. Warszawa czuwają nad bezpieczeństwem osób spędzających czas nad Wisłą. Jednocześnie edukują w zakresie świadomego i bezpiecznego spożywania alkoholu.
0 1 0 28.08.2018Deep Grey – nowa agencja eventowaWspółzałożyciel agencji Mooq, Filip Filar przekazał udziały oraz zarządzanie spółką dotychczasowemu wspólnikowi i otworzył nową agencję – Deep Grey. Zajmuje się ona kompleksową produkcją eventów.
1 1 0 27.08.2018Ile zniżki ma Krzysztof Ibisz? Kampania Vision Express24 sierpnia ruszyła kampania Vision Express „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Jej twarzą został Krzysztof Ibisz.
0 9 0 27.08.2018„Tu pijesz bez słomki” – akcja zwracająca uwagę na szkodliwość plastikuNoizz.pl, aktywistka Areta Szpura, fundacja Lonely Whale oraz agencja VML Poland rozpoczęli wspólną akcję „Tu pijesz bez słomki”. Jej celem jest wycofanie plastikowych rurek z pubów i restauracji w całej Polsce oraz popularyzacja zasady less waste. W spocie wystąpili m.in.: Anja Rubik, Robert Biedroń, Hubert Urbański, Krzysztof Gonciarz i Maffashion.