1 1 0 0 0 17.11.2017Świąteczny spot marki John Lewis plagiatem?Marka John Lewis przyzwyczaiła nas do tworzonych z rozmachem reklam świątecznych. Nie inaczej jest tym razem. Na Boże Narodzenie 2017 przygotowała spot o przyjaźni chłopca i potwora spod łóżka. Zdaniem pisarza i ilustratora Chrisa Riddella futrzasty bohater łudząco przypomina stworzoną przez niego przed laty postać.
0 0 0 0 0 17.11.2017„Marketing i PR w Polsce w roku 2017” – raport PMRJak naprawdę funkcjonuje marketing i PR w Polsce? Jakie działania są najczęściej podejmowane przez polskie działy marketingu i PR? Jakie cele przyświecają ich pracownikom? W jaki sposób jest mierzona efektywność w tym obszarze? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdują się w raporcie firmy badawczej PMR.
2 0 0 0 1 17.11.2017Prezes firmy windykacyjnej SAF odpowiada Brasil w sprawie „Rodziny Oddano”Marcin Gąszczak, prezes zarządu spółki SAF, odniósł się do oświadczenia agencji Brasil w sprawie kampanii „Rodzina Oddano”. Jak podkreśla, trudno dostrzec satyrę i komizm w zachęcaniu do oddania dłużników w ręce gangsterów.
1 0 0 0 0 17.11.2017Pierwsza kampania telewizyjna marki RemingtonRozpoczęła się pierwsza w historii kampania telewizyjna marki urządzeń do stylizacji włosów Remington. Jej hasło to „Mogę wszystko”.
0 0 0 0 0 17.11.2017Raiffeisen Polbank wybrał WebTalk do obsługi w social mediaWe wrześniu rozpoczęła się współpraca Raiffeisen Polbanku z wybraną w przetargu agencją WebTalk. Agencja wspiera dział obsługi klienta, prowadząc komunikację z fanami na oficjalnym fan page’u marki.
2 2 0 0 0 17.11.2017Agencja Brasil odpowiada branży widykacyjnej w sprawie „Rodziny Oddano”Kampanię „Rodzina Oddano” przygotowała agencja Brasil. W przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu tłumaczy ona, że kampania nie jest związana z branżą windykacyjną.
1 0 0 0 0 16.11.2017Branża windykacyjna odcina się od kampanii „Rodzina Oddano”W Internecie trwa teaserowy etap kampanii „Rodzina Oddano”. Powstałe w jej ramach filmy z udziałem Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Oświecińskiego ukazują w niekorzystnym świetle branżę windykacyjną. Do sprawy odniósł się Marcin Gąszczak, prezes spółki SAF, reprezentujący tę branżę.
0 2 0 0 0 16.11.2017Narciarz zawisł na billboardzie. Akcja Loco TravelW Gdańsku przy ul. Spacerowej na nośniku OOH pojawiła się niecodzienna kreacja. Biuro podróży Loco Travel przygotowało reklamę, której elementem był narciarz machający z billboardów do przechodniów.
0 1 0 0 0 16.11.2017Netflix zbadał zachowania związane z oglądaniem wideo w przestrzeni publicznejW kolejce, w pracy, a nawet w publicznej toalecie – dzięki smartfonom możemy wszędzie oglądać programy telewizyjne i filmy. Firma SurveyMonkey przeprowadziła badanie zwyczajów związanych z konsumowaniem tych treści w przestrzeni publicznej. Zleceniodawcą badania był Netflix.
1 1 0 0 0 16.11.2017Grecos z kampanią wprowadzającą platformę „Otwórz się na wielkie greckie wakacje”13 listopada ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna biura podróży Grecos. W tegorocznej odsłonie akcji „First Deal” wprowadzono nową platformę komunikacyjną. Działania pod hasłem „Otwórz się na wielkie greckie wakacje” ukazują różne oblicza Grecji.