1 0 0 26.06.2019No-Spa Max w reklamie o sile kobiet i okresieFirma Sanofi rozpoczęła kampanię reklamową leku No-Spa Max. Kieruje ją do młodych kobiet. Działania pod hasłem „Mam okres” mają pokazywać, że menstruacja nie musi być tematem tabu.
1 1 0 26.06.2019Andrzej Bargiel ambasadorem Grupy Murapol„Murapol, najlepsze miejsca na świecie” – to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej. Ma ono podkreślać, że deweloper w działalności operacyjnej otwiera się w kierunku tzw. affordable premium. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym ambasadorem – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.
0 1 0 26.06.2019Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard w sporze o znaki towarowePolska spółka Cinkciarz.pl unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta. Jeden przedstawia dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.
0 1 0 26.06.2019Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami. Badanie Mexad Games i Mobile InstituteNiemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu. Kim jest polski gracz? Agencja Mexad Games we współpracy z Mobile Institute przeprowadziła badanie polskich fanów e-sportu i gier.
2 12 0 25.06.2019Nekrologi na ulicach polskich miast – Extinction Rebellion nie tylko w CannesOd połowy czerwca w Warszawie pojawiają się nekrologi o treści nawiązującej do końca cywilizacji, zapowiadanego na 2050 r. przez naukowców. Ma go spowodować katastrofa klimatyczna – szóste masowe wymieranie. Akcję prowadzi organizacja Extinction Rebellion. Ta sama, która kilka dni temu zakłócała przebieg festiwalu reklamowego w Cannes.
0 1 0 25.06.2019LinkedIn wprowadza reklamę opartą na celach biznesowych reklamodawcówLinkedIn ogłosił oficjalne wprowadzenie Objective Based Advertising (OBA). Narzędzie było testowane od listopada 2018 r. Zmieniono też manager kampanii. Ma to umożliwić skoncentrowanie się na celach biznesowych reklamodawców.
1 1 0 25.06.2019Pepsi rusza z „Wyzwaniem smaku 2019”Rozpoczęła się kampania promująca 7. edycję „Wyzwania smaku” Pepsi. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z food trucków FeelGoodFood, a także spotkać influencerów zaproszonych do udziału w wydarzeniach.
0 1 0 25.06.2019Brytyjskie supermarkety pozbywają się jednorazowych opakowań z plastikuNajwiększe brytyjskie sieci handlowe dążą do radykalnego zmniejszenia ilości jednorazowych plastikowych opakowań. Będą m.in. oferować klientom więcej produktów na wagę.
0 4 0 25.06.2019Martwe kurczęta na krakowskim Rynku. Happening Stowarzyszenia Otwarte Klatki23 czerwca w Krakowie odbył się happening zorganizowany przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Ponad pięćdziesięciu aktywistów zgromadziło się na Rynku Głównym, trzymając na czarnych poduszkach martwe kurze pisklęta. Celem wydarzenia było zwrócenie uwagi na warunki życia kur hodowanych na mięso.
0 2 0 25.06.2019Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek na rzecz LGBTQ+Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości. Sześciu na dziesięciu badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo – pokazuje badanie firmy Wavemaker.