0 0 0 0 0 26.01.2018Lego Foundation, Unilever i Ikea Group powołują koalicję, by zwiększać świadomość roli zabawy w rozwoju dzieciLego Foundation, Unilever i Ikea Group, ze wsparciem National Geographic jako partnera medialnego, powołały do życia „Real Play Coalition”. Ma ona zwiększać świadomość kluczowej roli zabawy w rozwoju dzieci. Koalicja została ogłoszona 25 stycznia podczas World Economic Forum Annual Meeting w Davos.
1 0 0 0 0 26.01.2018Diesel w spocie żartuje z operacji plastycznych22 stycznia marka odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię wiosenno-letniej kolekcji. To kolejna odsłona działań zatytułowanych „Go With The Flaw”. Tym razem brand z przymrużeniem oka ukazuje historię pewnego romansu.
0 0 0 0 0 26.01.2018Lotos szuka firmy, która zajmie się komunikacją projektu LEMSpółka Lotos Paliwa rozpoczęła postępowanie przetargowe. Dotyczy ono opracowania koncepcji i realizacji komunikacji projektu rozwoju elektromobilności sieci.
0 4 0 0 0 26.01.2018Youtuberzy zostaną reporterami Galerii KrakowskiejOd 26 do 28 stycznia w Galerii Krakowskiej będzie działało specjalne studio nagraniowe. Gospodarzami w „Studiu Krakowska” będą znani z YouTube Littlemooonster96, Stuu oraz Damian Kordas. Pokażą galerię handlową, sklepy i restauracje swoimi oczyma.
0 0 0 0 0 26.01.2018Fuzja agencji TBWA z Eg+ WorldwideSpółka Eg+ Worldwide łączy się z agencją TBWA. Proces fuzji wszystkich działań operacyjnych w Polsce ma pozwolić połączyć siły w celu efektywniejszej obsługi zarówno lokalnych, jak i sieciowych klientów obydwu firm.
0 2 0 0 0 25.01.2018Szwajcaria, Kanada i Niemcy najlepszymi krajami do życia. Polska w czwartej dziesiątceSzwajcaria jest najlepszym krajem do życia według rankingu amerykańskiej agencji prasowej US News & Report, firmy T&R i Wharton School. Na podium są także Kanada i Niemcy. Polska zajmuje 32. miejsce.
0 1 0 0 0 25.01.2018Robert Lewandowski twarzą Oshee na wszystkich światowych rynkachRobert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki napojów Oshee. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie. Wizerunek kapitana reprezentacji Polski wykorzystany zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w akcjach społecznych.
0 0 0 0 0 25.01.2018Nespresso wybrało agencję do obsługi w e-commerceProducent kawy Nespresso rozpoczął współpracę z AF.Agency. Agencja zajmie się działaniami e-commerce marki, m.in. prezentacją produktów w Internecie i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy.
1 0 0 0 0 25.01.2018Big-Active promuje zielone herbaty z mieszankami egzotycznych owocówMarka Big-Active wystartowała z kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, TVN i Polsacie oraz w Internecie.
0 3 0 0 0 25.01.2018Twitter Trends grudzień 2017 – nowi milionerzyGrudzień na Twitterze, podobnie jak na Instagramie, przebiegł dość spokojnie. Nie znaczy to jednak, że ostatni miesiąc roku był odpoczynkiem od polityki. Sotrender zaprezentował wyniki Twitter Trends.