0 1 30.03.2011Oxy Group z portalem Gwiazdyonline.plpublic relations TweetOd marca br. agencja Oxy Group współpracuje z portalem społecznościowym Gwiazdyonline.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.03.2011Wykład o neuromarketingu na SGHW najbliższą sobotę (2 kwietnia) w Szkole Głównej Handlowej odbędzie się organizowany przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH wykład pt. „Neuromarketing, czyli jak przekonać mózg do zakupu?”.
0 1 0 0 0 30.03.2011UFO – nowa metodologia badań komunikacji kierowanej do starszych odbiorcówDom mediowy PHD (Omnicom Media Group) wprowadza na polski rynek sieciową metodologię badań dotyczących komunikacji skierowanej do osób w wieku 50 i więcej lat.
0 1 0 0 0 30.03.2011Questia doradza przy projekcie „50 lat współpracy IKEA z Polską”Questia Communications Management Consultants wygrała przetarg na kompleksową obsługę projektu „50 lat współpracy IKEA z Polską”, prowadzonego w 2011 r. przez IKEA Retail.
0 1 0 0 0 30.03.2011Żarówka PR w Radzie Biznesu UŁAgencja Żarówka PR i Marketing została członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Łódzkiego. To efekt kontynuacji współpracy firmy z łódzką uczelnią.