0 1 0 0 0 27.07.2007Prościak pomaga użytkownikom EbayeBay Polska uruchomił Prościaka Super Wystawiacza – narzędzie online, które ułatwia handel zagraniczny. Użytkownicy, którzy chcą umieścić przedmioty na sprzedaż na brytyjskim, amerykańskim czy niemieckim eBayu, mogą teraz to zrobić z użyciem aplikacji z polskim interfejsem. Do tej pory użytkownicy musieli logować się na zagraniczne strony.
0 1 0 0 0 27.07.2007George Clooney w filmie reklamowym NespressoGeorge Clooney po raz kolejny stanie w świetle reflektorów dla Nespresso. Aktor zagra główną rolę w nowym, trwającym 2 minuty filmie "George Who?" zrealizowanym dla tej firmy.
0 1 0 0 0 27.07.2007Rodzinne festyny Billa i Grupy FreshGrupa Fresh zakończyła projekt BTL dla sieci marketów Billa. W ciągu dwóch miesięcy na parkingach marketów w różnych częściach Polski agencja w kooperacji z Klientem zorganizowała siedem rodzinnych festynów.
0 1 0 0 0 27.07.2007Wakacyjna kampania Majonezu ŚwidnickiegoTrwa wakacyjna kampania reklamowa dla Majonezu Świdnickiego, którego producentem jest firma M&J ze Świdnicy.
0 1 0 0 0 27.07.2007Wydawnictwo Edipresse Polska przechodzi na oprogramowanie AdobeWydawnictwo Edipresse Polska oraz firma Adobe oficjalnie poinformowały o wdrożeniu w wydawnictwie oprogramowania Adobe InDesign. Wdrożenie spowodowane było koniecznością dostosowania oprogramowania do wymagań branżowych.
0 1 0 0 0 27.07.2007Odpyta.pl – nowy serwis społecznościowyCzy chcesz mundurki w szkole? Lubisz korniszony? Czy upadnie koalicja? Nowy serwis społecznościowy odpyta.pl to jedna wielka, niekończąca się ankieta, której tematyka nie jest w żaden sposób ograniczona.
0 1 0 0 0 27.07.2007Tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2006” dla OriflameFirma Oriflame Poland otrzymała tytuł "Solidnego Pracodawcy Roku 2006", przyznawany przez Przegląd Gospodarczy, dodatek do Gazety Prawnej. Główną ideą przyświecającą konkursowi jest zwrócenie uwagi opinii publicznej i środowiska pracodawców na kwestie solidności zatrudnienia.
0 1 0 0 0 27.07.2007Direct Publishing Group dla młodychMagazyn EURO<26 to klasyczny przykład Custom Publishing, obecnie jednego z najprężniej rozwijających się narzędzi komunikacji marketingowej na świecie. Pierwsze tegoroczne wydanie magazynu, autorstwa Direct Publishing Group, w zupełnie nowym formacie i ożywczej szacie graficznej, dostępne jest już na rynku.
0 1 0 0 0 27.07.2007Always robi dla kobiet odrobinę więcejBiałe, miękkie fotele w środku miasta? Darmowe samochody z szoferem? To nie wszystkie atrakcje zarezerwowane tylko dla pań, bowiem tego lata Always zamienia zwyczajny dzień kobiety w zupełnie wyjątkowe wydarzenie.
0 1 0 0 0 26.07.2007Nowy wizerunek IAAOd lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nową identyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmowe Stowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową i regionalne.