Oliwia Downar-Dukowicz w kampanii Złotych Tarasów - Marketing przy Kawie
Oliwia Downar-Dukowicz w kampanii Złotych Tarasów
  • 0
  • 1
12.12.2011

Oliwia Downar-Dukowicz w kampanii Złotych Tarasów

Z początkiem grudnia ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy. Kampania zatytułowana „Wesołych Łowów” opiera się na postaci homo urbanusa – poszukiwacza miejskich, świątecznych atrakcji. W tej roli zadebiutowała Oliwia Downar-Dukowicz, znana z występu w programie „Top Model”.
 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 grudnia 2011

9 grudnia 2011