OKOCIM Mocne po raz kolejny – „Tylko Dla Orłów”
  • 0
  • 1
26.01.2007

OKOCIM Mocne po raz kolejny – „Tylko Dla Orłów”

Trwa najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki OKOCIM Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Kampania, podobnie jak poprzednie zatytułowana „TYLKO DLA ORŁÓW”, ma na celu wsparcie wprowadzonej w grudniu ubiegłego roku zmiany wizualizacji marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

karola

17 lat temu

stereotyp faceta

reklama owszem jest dobra ale jednoczesnie mowi: jak nie bedziesz taki jak my(silny itp) to zapomnij o tym piwie. facet zeby mogł sie go napić musi dążyć do wizerunku stereotypowego mężczyzny.

Rozwiń komentarze

26 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
26.01.2007

Peppermint kontynuuje Lech Party Inspirations

7 największych miast Polski, modne kluby i znani DJ’e to wszystko „będzie się działo” w ramach cyklu imprez „Lech After Party Inspirations”. Działania są konsekwencją sukcesu imprezy Lech Party Inspirations, która odbyła się 6 stycznia br. w hali Expo XXI w Warszawie. Hasło „Fuzja stylów” towarzyszy niekonwencjonalnemu projektowi. Za pomysł, realizację i kreację projektu „Lech Party Inspirations” odpowiedzialna jest agencja Peppermint.