Obraz polskiego klienta e-commerce – raport Nielsena - Marketing przy Kawie
Obraz polskiego klienta e-commerce – raport Nielsena
  • 0
  • 6
26.11.2012

Obraz polskiego klienta e-commerce – raport Nielsena

Polacy coraz chętniej kupują w Internecie. Lubią sklepy internetowe za oszczędność czasu, szeroki wybór i konkurencyjne ceny produktów. Polscy klienci robiący zakupy online najczęściej poszukują ubrań, perfum i kosmetyków oraz muzyki w formacie mp3. Takie są wyniki analizy rynku e-commerce, przeprowadzonej przez firmę Nielsen dla Empik.com.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 listopada 2012