Nowy klient Cruso Public Relations
  • 0
  • 1
12.09.2006

Nowy klient Cruso Public Relations

Od 1 września 2006 roku, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Hygienika Spółka Akcyjna, producentem artykułów do higieny osobistej dla całej rodziny. Do głównych zadań agencji należą działania z zakresu PR produktowego, dotyczące dwóch marek: Linell i Bambino. Umowa z Higieniką obowiązuje do końca 2006 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2006

Witryna Declaré - Świat piękna skóry wrażliwej

Ruszyła witryna szwajcarskiej marki kosmetyków selektywnych Declaré, zrealizowana przez agencję interaktywną huevo. Do momentu uruchomienia serwisu, te ekskluzywne produkty do skóry wrażliwej, dostępne były wyłącznie w wybranych aptekach. Aktualnie, trzonem www.declare.pl, jest sklep internetowy umożliwiający bezpośredni zakup produktów i różnorodne formy płatności. Zainteresowane Klientki, znajdą tu również aktualizowane dermokonsultacje.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2006

Gwiazdy na Ssangyong Cup

Największe gwiazdy polskiego show biznesu i sportu wzięły udział w Wielkim Wyścigu Samochodów Terenowych „SSANGYONG CUP 2006”. Impreza odbyła się 9 września na sopockiej plaży. Organizatorką imprezy była wielokrotna Mistrzyni Świata w kick-boxingu i boksie - Iwona Guzowska. Wyścig wygrał Marcin Troński, gwiazda serialu „KLAN”. Sponsorem imprezy była firma Ssangyong Poland – wyłączny dystrybutor samochodów marki Ssangyong w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2006

“Corporate Values Index 2006”

Wstępne wyniki badań prowadzonych od ubiegłego roku w Polsce i 10 innych krajach świata w ramach projektu ECCO Network „Corporate Values Index 2006” wskazują, że odsetek przedsiębiorstw definiujących własny zestaw wartości wykorzystywany w zarządzaniu i marketingu jest w Polsce dużo niższy niż w innych krajach świata. Z około 400 największych firm 14 branż w Polsce zaledwie 21% określa własny system wartości firmowych. Odsetek jest wyższy tylko w grupie 10 największych przedsiębiorstw - wynosi w niej 50%.