Nowe spojrzenie na rzeczywistość
  • 0
  • 1
11.06.2007

Nowe spojrzenie na rzeczywistość

Sagem Communication Poland rozpoczyna kampanię medialną Sagem.Nowe spojrzenie na rzeczywistość. Akcja ma na celu promocję najnowszego modelu telefonu Sagem my411X oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Intensywne działania komunikacyjne Sagema trwać będą od czerwca do września i obejmą rozgłośnie radiowe, prasę, Internet oraz reklamę na stołecznych autobusach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52288 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2007

Incentive Concept Poland dla międzynarodowego koncernu Shell

Firma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu spotkań firmowych, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. 'special events' nawiązała współpracę z międzynarodowym koncernem petrochemicznym i energetycznym - Shell International BV.
ICP będzie odpowiedzialna za organizację przyjazdu specjalistów HR ze wszystkich światowych oddziałów koncernu Shell. W czerwcu br. w Warszawie 165 osób weźmie udział w trzydniowej konferencji wykorzystującej program incentive oraz narzędzia integracji team building.