Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Enel-Med (wideo) - Marketing przy Kawie
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Enel-Med (wideo)
  • 1
  • 1
17.01.2011

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Enel-Med (wideo)

Centrum Medyczne Enel-Med rozpoczęło kolejną kampanię wizerunkową. Komunikacja w mediach ogólnopolskich zaplanowana została na styczeń i luty 2011 roku. Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVN24, TVN CNBC), billboardy w Warszawie, tygodniki ogólnopolskie („Polityka”, „Wprost”, „Newsweek”, „Przekrój”) oraz Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2011

14 stycznia 2011