Nowa kampania reklamowa DHL Express Polska
  • 0
  • 1
4.04.2005

Nowa kampania reklamowa DHL Express Polska

Od 4 kwietnia br. rusza najnowsza kampania DHL Express, będąca częścią międzynarodowej akcji reklamowej. Jej celem jest promowanie wizerunku firmy jako globalnego operatora, będącego jednocześnie liderem w zakresie transportu przesyłek krajowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Teddy Bear

19 lat temu

Ogilvy&Macher?

Ogilvy&Macher?
Jakaś nowa agencja?
No comments.

1 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.04.2005

Triumph International – wiosenna kolekcja w wielkim formacie

W pierwszych dniach kwietnia na głównych ulicach największych miast Polski pojawią się tablice wielkoformatowe, promujące wiosenną kolekcję Fashion firmy Triumph International. Na plakatach o wymiarach od 35 do 1134 m2 zostanie zaprezentowany model z kolekcji Fashion – Flower Curves. Kampania będzie trwała 2 miesiące i obejmie nie tylko centralne ulice stolicy, ale także główne ulice Katowic, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Wrocławia, Łodzi oraz innych większych miast w kraju. Największy billboard zostanie zawieszony już w niedzielę około godziny 10:00 na budynku DOKP, w samym centrum Katowic. Od 1 do 15 kwietnia br. billboardy reklamowe zawisną dodatkowo w różnych miastach na terenie całego kraju.