Nowa kampania Play Fresh
  • 0
  • 1
20.07.2009

Nowa kampania Play Fresh

Frankenstein, kultowa postać, bohater największej liczby filmowych horrorów powrócił, by opowiedzieć o zaletach płynących z 'potwornie korzystnej’ oferty Play Fresh.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

em

15 lat temu

Gratulujemy Play umiejętności liczenia (błedy w granicy ok. 25%:)))

A propos Play'a...
Bardzo ciekawie wygląda ich rzetelność...

Dwie informacje z Technopolis i rozbieżność w liczbie klientów którą podał Play wyniosła TYLKO 40 tys. ;)))

2.07.2009:
Podczas dzisiejszej konferencji P4 podsumował wyniki działalności i przedstawił osiągnięcia sieci Play. Oferta Play Online znalazła podczas pierwszego roku obowiązywania 150 tys. nabywców.

8.07.2009:
7. lipca Play online obchodził pierwsze urodziny. Po roku od startu ilość klientów bezprzewodowego internetu Play przekroczyła 190 tysięcy.

Gratulujemy Play 40 tys. nowych nabywców w 5 dni!!!

Pozostaje mieć nadzieję że Play 'przekręca licznik' na rachunkach klientów tylko na ich korzyść;)))

20 lipca 2009