Nocny warszawski peleton w filmie reklamowym (wideo)
  • 2
  • 1
12.07.2011

Nocny warszawski peleton w filmie reklamowym (wideo)

Firma telekomunikacyjna HTC stworzyła film przedstawiający nocny przejazd profesjonalnego zespołu kolarzy i fascynatów roweru po Warszawie. Nagranie, które ma być częścią dużej kampanii wirusowej, przygotowano dla uczczenia wyścigu Tour de France, a także by zachęcić ludzi do jazdy na rowerze i poznawania na nowo własnej okolicy. To jednocześnie inicjatywa podjęta z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów w markę HTC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.07.2011

Gra dla najmłodszych w Muzeum Powstania Warszawskiego

Muzeum Powstania Warszawskiego jest współorganizatorem gry „Raz, dwa, trzy – warszawiakiem jesteś Ty!”. W lipcu i sierpniu najmłodsi mogą rozwiązywać zadania przygotowane przez siedem warszawskich muzeów, zdobywać punkty i nagrody. Konkurs jest szansą na to, by lepiej poznać historię stolicy, dobrze się przy tym bawiąc. Pomoże w tym specjalnie przygotowana trasa „Od wolności do wolności – Warszawa 1918 – 1989”.