„Nie jestem byle kim, nie jem byle czego” – kampania Maślanki Mrągowskiej (wideo)
  • 1
  • 0
6.06.2017

„Nie jestem byle kim, nie jem byle czego” – kampania Maślanki Mrągowskiej (wideo)

W połowie maja na outdoorze oraz w Internecie pojawiły się intrygujące kreacje z hasłem: „Nie jestem byle kim”. Okazało się, że była to kampania teaserowa Maślanki Mrągowskiej (Mlekpol).

Czarno-białe zdjęcia z pierwszego etapu można było zobaczyć m.in. na citylightach. Przygotowano również stronę www.niejestembylekim.pl, facebookowy fan page oraz konkurs, w którym można było wygrać koszulkę.

Z początkiem czerwca strona WWW zaczęła przekierowywać internautów na nowy adres: www.niejembyleczego.pl. Również fan page zmienił nazwę – tam też obejrzeć można teraz materiały wideo.

Kampania ma poruszyć temat zdrowego odżywiania i zachęcać do świadomego wyboru posiłków. W jej ramach na stronie WWW zamieszczono zbiór przepisów z wykorzystaniem maślanki oraz porady dietetyka.

W działania zaangażowano wybranych w castingu pracowników Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol – to ich twarze pojawiły się na plakatach.

W połowie sierpnia rozpocznie się trzecia faza kampanii. Przeprowadzona zostanie wówczas m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania akcją oraz dotarcie do nowych konsumentów.

Zwieńczeniem działań komunikacyjnych we wszystkich mediach będzie film utrzymany w stylistyce dokumentalnej. Kampania potrwa do października.

  • Kreacja: Red8 Digital
  • Działania PR: V5group
  • Planowanie i zakup mediów: MEC
  • 8

Piotr

2 miesiące temu

mam w to uwierzyć?

Treśc samych plakatów mnie nie przekonuje. Widziałem je na przystanku. Anonimowa twarz, "nie jestem byle kim" - mam w to uwierzyć?

Rozwiń komentarze

6 czerwca 2017

Reklama

5 czerwca 2017

Reklama