0 1 20.07.2007Namiotobranie z 4fun.tvexperiential marketing Tweet20 lipca rusza kolejna edycja wspólnej akcji firmy Knorr i telewizji 4fun.tv.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.07.2007Kosmetyki w mediach - Raport KamodusAgencja Kamodus opublikowała kolejną edycję cyklicznego raportu półrocznego "Kosmetyki w mediach", który opisuje aktywność firm kosmetycznych w kolorowej prasie konsumenckiej w okresie od stycznia do czerwca 2007 roku.
0 1 0 0 0 19.07.2007Kampania oferty "Razom" Heyah na UkrainieHeyah rozpoczęła działania reklamowe promujące najnowszą propozycję marki - "Razom".
0 1 0 0 0 19.07.2007Wspólna akcja społeczna Radia Katowice i ZPPP Browary PolskieLatem dochodzi do największej liczby niebezpiecznych wypadków drogowych. Ich powodem są m.in. pijani kierowcy. Dlatego Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie wraz z Radiem Katowice w województwie śląskim przeprowadzi wakacyjną edycję kampanii społecznej przeciwko prowadzeniu samochodu pod wpływem alkoholu: „Prowadzący – niepijący!”.
0 1 0 0 0 19.07.2007Interia360 - nowy projekt dziennikarstwa obywatelskiegoInteria.pl, jako pierwszy portal w Polsce, wystartowała z serwisem dziennikarstwa obywatelskiego. W odróżnieniu od istniejących na rynku serwisów tego typu, Interia360 chce promować informacje o charakterze lokalnym i te związane z codziennym doświadczeniem każdego zarejestrowanego w serwisie użytkownika. Najlepsze teksty będą promowane w portalu Interia.pl.