„Nakarm bestię w sobie” – rusza kampania Burger King - Marketing przy Kawie
„Nakarm bestię w sobie” – rusza kampania Burger King
  • 0
  • 1
4.03.2010

„Nakarm bestię w sobie” – rusza kampania Burger King

Burger King nagradza odważnych klientów, którzy odkryją swoją zwierzęcą naturę. Od 2 marca do 3 maja br. trwać będzie kampania „Nakarm bestię w sobie”, promująca burgery Big King XXL i Big King XXL Chilli Cheese.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Melixer

14 lat temu

Burger King nie próżnuje :)

Widzę, że akcja www.nowa-piatka.pl dobiega końca i już wpada nowa fajna kampania.
Bardzo ciekawe i kontrowersyjne. Podoba mi się

4 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.03.2010

Konferencja „Rewolucja w biznesie 2.0”

Polski Portal Psychologii Społecznej, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz firmy Before i Follow zapraszają na konferencję „Rewolucja w biznesie 2.0” (16–17 kwietnia 2010 r., Warszawa, Hotel Jan III Sobieski). Poświęcona będzie problematyce efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi oraz skutecznemu zarządzaniu marką. Wśród gości jeden z najwybitniejszych światowych guru brandingu po raz pierwszy w Polsce – Leslie de Chernatony z Aston Business School & Universita della Svizzera Italiana w Lugano oraz światowej sławy coach – Jenny Rogers. „Marketing przy Kawie” jest patronem medialnym tego wydarzenia.

3 marca 2010