Najpopularniejsze kreacje reklamowe online i najchętniej reklamujące się branże w IV kw. 2011: raport
  • 0
  • 2
7.02.2012

Najpopularniejsze kreacje reklamowe online i najchętniej reklamujące się branże w IV kw. 2011: raport

Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za IV kw. 2011 r. Zrealizowane w tym czasie kampanie online analizowano pod kątem wykorzystywanych form kreacji, osiąganych przez nie wskaźników oraz branż, które były reklamowane. W najnowszej edycji raportu dodano dwa zestawienia: uCTR oraz analizę poziomu CTR dla najpopularniejszych kreacji w podziale na godziny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2012