Najlepsze globalne marki 2011 roku według Interbrand
  • 0
  • 1
5.10.2011

Najlepsze globalne marki 2011 roku według Interbrand

Interbrand ogłosił sto najlepszych globalnych marek 2011 roku. Bez zmian na pierwszych trzech miejscach: prowadzi Coca-Cola, przed IBM i Microsoftem. W pierwszej dziesiątce znalazły się także Google, McDonald’s czy Disney. Największy wzrost wartości w stosunku do ubiegłego roku zanotował Apple.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jarosław Filipek

13 lat temu

A która marka jest najbardziej „cool”?

Od 2001 CoolBrands zbiera oceny od grona ekspertów brandingu (ExpertsCouncil) i konsumentów z Wielkiej Brytanii. O tym czy marka będzie zamieszczona na liście decyduje w 70% opinia ekspertów a w 30% opinia konsumentów. To barometr odczuć i wirtualnego pożądania jakie ma marka. Klasyfikacja nie ma nic wspólnego w szacowaniem wartości finansowej marki i jej sukcesami rynkowymi.

Otóż nie jest to marka Apple! Koncern z Cupertino już drugi raz z rzędu przegrywa w brytyjskim rankingu. Najdroższa firma świata została po raz kolejny pokonana przez markę brytyjską, o skromnej wielkości produkcji i skali działania. Zwycięzcą jest Aston Martin – brytyjski producent luksusowo-sportowych samochodów, firma z siedzibą w Gaydon, w hrabstwie Warwickshire, Wielka Brytania.
Oto pierwsza 10:
Aston Martin
Apple
Harley-Davidson
Rolex
Bang & Olufsen
BlackBerry
Google
Ferrari
Nike
YouTube
Choć Brytyjczycy cudze znają, z rankingu wynika, że najbardziej chwalą swoje.

5 października 2011