Na drogie leczenie - marketing?
  • 0
  • 1
3.04.2007

Na drogie leczenie – marketing?

I. Kubicz, N. Kilen, Na drogie leczenie – marketing?, "Marketing w Praktyce", kwiecień 2007

Omówienie rezultatów badań dotyczących rynku płatnych usług zdrowotnych w Polsce oraz wynikających z istniejącej sytuacji zadań/korzyści dla marketerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2007

2 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.04.2007

Golin Harris, z którym afiliowany jest Ciszewski Public Relations najlepszą dużą agencją PR w 2006

Agencja Golin Harris zdobyła prestiżową nagrodę tygodnika PR Week dla najlepszej dużej agencji public relations w 2006 roku. Jest to najbardziej cenione wyróżnienie w branży public relations. O nagrodę mogą ubiegać się agencje zlokalizowane w Stanach Zjednoczonych, których roczne przychody przekraczają 65 milionów dolarów. Nominowane firmy oceniane są pod kątem wyników finansowych, wzrostu liczby klientów, reputacji rynkowej, a także kreatywności i innowacji. Ciszewski PR jest od 1999 roku członkiem afiliowanym agencji Golin Harris i reprezentuje tą agencję na terenie Polski.