0 1 0 2.07.2007Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanychWg Gemiusa 82% użytkowników Internetu klika w płatne odnośniki. Wartość europejskiego rynku SEM w 2006 r. to - wedle danych DoubleClick - 2,16 mld euro. W Polsce reklama w wyszukiwarkach stale rośnie w siłę, dlatego też pierwsze wydanie Bluepapera poświęcone jest skutecznemu planowaniu strategii search engine marketing.
0 1 0 2.07.2007Rudi Schuberth twarzą AppetycznejPo raz pierwszy w historii marki Appetita na opakowaniach nowej przyprawy Appetyczna umieszczony zostanie wizerunek Rudiego Schubertha, oficjalnego ambasadora marki. Dzięki jego udziałowi w działaniach reklamowych Ziołopeksu przyprawy Appetita są utożsamiane z postacią znaną i lubianą oraz identyfikowane z jej pozytywnym wizerunkiem.
0 1 0 2.07.2007Ochrona patentowa marki „Machina” rozszerzona na wszystkie kraje Unii EuropejskiejW dniu 13 czerwca 2007 roku, Platforma Mediowa Point Group S.A., z siedzibą w Warszawie uzyskała od Urzędu ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego rejestrację na wspólnotowy znak towarowy "Machina".
0 1 0 2.07.2007Letnia aktywacja KnorrW poniedziałek 2 lipca rusza letnia aktywacja marki Knorr - Gorący Kubek. Agencja Artegence przygotowuje serwis, grę oraz kampanię internetową.
1 1 0 2.07.2007Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki PiastZ pierwszym dniem lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Piast z portfolio Carlsberg Polska, tym razem po raz pierwszy na ekranach TV. Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." podkreśla silny związek marki ze stolicą Dolnego Śląska. Oryginalna, czarno-biała konwencja filmu nawiązuje do dwóch wcześniejszych edycji kampanii outdoorowej marki o tym samym tytule.
0 1 0 2.07.2007Śnieżka doceniona przez konsumentówFabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz trzeci z rzędu została nagrodzona Złotym Godłem "Laur Konsumenta", tym samym zdobywając tytuł Grand Prix. W tegorocznej edycji projektu – podobnie jak w latach poprzednich – marka Śnieżka zdobyła pierwsze miejsce w kategorii "Farby".
0 1 0 2.07.2007Hypermedia dla AsterAgencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) opracowała koncepcję promocji usług dostępu do Internetu w ASTER i zaplanowała komunikację internetową Disney Channel, nowego kanału w ofercie telewizyjnej ASTER. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu rozstrzygniętego w styczniu bieżącego roku.
0 1 0 2.07.2007Najnowsze prognozy ZenithOptimediaSieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała kolejny cykliczny raport dotyczący prognoz rozwoju rynku reklamowego na świecie. Wynika z niego, że kraje naszej części Europy najmocniej odczują wzrost wydatków reklamowych w 2007 r. w porównaniu z innymi regionami świata.