Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy
  • 0
  • 1
3.02.2011

Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy

7 lutego br. rozpoczyna się nowa kampania telewizyjna d’aucy, pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko”. Jej celem jest prezentacja marki oraz produktów d’aucy, m.in mrożonek z linii „Trzy minuty – tylko chwila”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2011

Coke Live Fresh Noise zagra po raz piąty

1 lutego rozpoczęła się kolejna odsłona Coke Live Fresh Noise – projektu, który umożliwia młodym, utalentowanym twórcom zaistnienie na polskiej scenie muzycznej. Wyłoniona dwudziestka półfinalistów będzie miała okazję podnosić swoje umiejętności podczas warsztatów muzyczno-producenckich. Finałową piątkę uzdolnionych czeka występ z gwiazdami polskiej muzyki na scenie w Warszawie. Laureat Coke Live Fresh Noise będzie miał możliwość zaprezentowania się na Coke Live Music Festival w Krakowie, a także wzięcia udziału w sesji nagraniowej w profesjonalnym studio i uzyskania pomocy w przygotowaniach demo. Zwycięzca otrzyma też gotówkę na zakup profesjonalnego sprzętu muzycznego.