Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)
  • 1
  • 1
1.06.2016

Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)

1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz wystąpił w spocie pt. „Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniej, w której napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom. Tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2016

„Reksio” wygryza konkurencję. Analiza oglądalności 13 kanałów TV skierowanych do dzieci i młodzieży

Najwierniejszymi widzami kanałów telewizyjnych dla dzieci i młodzieży są przedstawiciele grupy wiekowej 4–9 lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub, który monitoruje 13 tego rodzaju stacji. Widzowie z tej grupy oglądają bajki przez ponad godzinę dziennie, a ich ulubieńcami są bohaterowie starych kreskówek, takich jak „Pszczółka Maja”, „Reksio” i „Smerfy”.