Milion znaczków od InPost dla „ukochanego miasta Polaków” - Marketing przy Kawie
Milion znaczków od InPost dla „ukochanego miasta Polaków”
  • 0
  • 1
10.02.2012

Milion znaczków od InPost dla „ukochanego miasta Polaków”

InPost zachęca do wybrania „Ukochanego polskiego miasta”. W ramach akcji walentynkowej użytkownicy sieci wybiorą miasto najbliższe ich sercu. W okresie UEFA Euro 2012 do obiegu wprowadzony zostanie milion znaczków pocztowych promujących zwycięskie miasto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Magda

13 lat temu

Dowody Miłości - kampania walentynkowa InPost

Świetna i oryginalna akcja walentynkowa. Super aplikacja z interaktywną mapą.

10 lutego 2012