„Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty” – Coca-Cola z kampanią przed mundialem 2018
  • 1
  • 4
7.06.2018

„Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty” – Coca-Cola z kampanią przed mundialem 2018

Coca-Cola, oficjalny partner mistrzostw świata FIFA 2018, rozpoczęła finalną fazę kampanii „Gotowi na emocje”. Na czas oczekiwania na rozpoczęcie piłkarskich rozgrywek przygotowała geolokalizowaną, ogólnopolską kampanię OOH z formatami dla wybranych regionów i miast.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2018

Rynek europejskiej piłki nożnej jest wart ponad 25 mld euro. Badanie Deloitte

Niebawem oczy całego świata zwrócone będą w stronę Rosji. 14 czerwca rozpoczną się tam mistrzostwa świata w piłce nożnej. Futbol przyciąga nie tylko kibiców, ale także sponsorów, a co za tym idzie wielkie pieniądze. W sezonie 2016/2017 przychody europejskiego rynku futbolowego pobiły kolejny rekord. Wyniosły 25,5 mld euro – pokazuje „Annual Review of Football Finance” przygotowany przez firmę doradczą Deloitte.

6 czerwca 2018