Merchandising rośnie w siłę (Marketing & more, nr 5, 10.2007)
  • 0
  • 1
18.10.2007

Merchandising rośnie w siłę (Marketing & more, nr 5, 10.2007)

Promocja w miejscu sprzedaży zyskuje na znaczeniu, kosztem – co szczególnie spektakularne – telewizji, czyli medium najważniejszego dla reklamodawców – donosi w temacie numeru najnowszy „Marketing and More”. Wskazują na to fakty przytoczone w artykule Małgorzaty Mrozińskiej „Pieniądze wyciekają z tradycyjnych mediów”: Procter & Gamble Polska obciął wydatki na reklamę telewizyjną o 9 proc., a Polska Telefonia Cyfrowa o 8 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2007