0 1 0 0 0 23.10.2007Citrix finalizuje przejęcie XenSourcePodczas iForum, największej światowej konferencji, poświęconej dostarczaniu aplikacji, Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) ogłosił, że zakończył proces przejęcia XenSource, Inc., lidera w dziedzinie oprogramowania wirtualizacyjnego klasy Enterprise. Koszt przejęcia XenSource wynosi około 500 milionów USD.
0 1 0 0 0 23.10.2007Neuron i Bakalie dla Prosta TowerInwestor Prosta Tower, firma Marvipol Development, rozpoczęła współpracę z dwoma agencjami. Bakalie Studio Brandingowe oraz Neuron Agencja Public Relations będą współtwórcami i wykonawcami strategii promocyjnej.
0 1 0 0 0 23.10.2007Public relations przedsiębiorczościDo kilkuset małopolskich szkół trafia właśnie sygnalny numer czasopisma Biznes Szkoła. Jednocześnie w sieci nastąpiła odsłona wortalu www.biznes-szkola.pl. Adresatem magazynu i wortalu są ludzie młodzi i przedsiębiorczy, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, którzy o przedsiębiorczości chcą dowiedzieć się czegoś konkretnego i przydatnego nie tylko na lekcjach, ale przede wszystkim – w realnym życiu. Pomysł i jego realizacja są dziełem krakowskiej agencji public relations Corporate Communication Support.
0 1 0 0 0 23.10.2007Poczta G.pl kolejnym wspólnym projektem Agory i GooglePoczta stworzona na bazie popularnego serwisu pocztowego Gmail to nowa propozycja Agory dla użytkowników internetu.
0 1 0 0 0 23.10.2007Gdzie internauci spędzają najwięcej czasu?Najpopularniejsze miejsca w polskim internecie pod względem długości czasu spędzonego przez użytkownika to Epuls, Google i Onet. Tak wynika z najnowszych danych publikowanych w ramach badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce.
1 1 0 0 0 23.10.2007Opcom Grupa Eskadra dla Platformy ObywatelskiejAgencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra zrealizowała kampanię reklamową Platformy Obywatelskiej w internecie. Agencja zaprojektowała nowy serwis internetowy PO uruchomiony na dwa tygodnie przed wyborami a także przeprowadziła szereg działań wirusowych.
0 1 0 0 0 23.10.2007Demo dla zbożowej InkiOd października 2007 do lutego 2008 trwa telewizyjna kampania reklamowa kawy zbożowej Inka. Emisja obejmuje wykorzystaną wcześniej kreację - została ona wzmocniona nowymi ujęciami, packshotem oraz hasłem, których autorem jest Demo Effective Launching.
0 1 0 0 0 23.10.2007XI edycja Treku Klubu AquariusW XI Treku Klubu Aquarius uczestniczyło 50 Klientów MultiBanku. Jesienna impreza była częścią obchodów piątej rocznicy wprowadzenia oferty dla Klientów zamożnych
1 1 0 0 0 23.10.2007Kochaj albo zwróć – nowa promocja Indesit i CalgonitProducenci marek Indesit oraz Calgonit rozpoczęli nową ogólnopolską promocję „Kochaj albo zwróć”. Każdy, kto między 1 października a 31 grudnia br. kupi dowolny model zmywarki Indesit, ma 2 miesiące na jej sprawdzenie i ewentualny zwrot, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Poza tym, na dobry początek, każdy klient otrzymuje zestaw środków Calgonit.
0 1 0 0 0 23.10.2007On Board PR z Wyższą Szkołą Komunikowania, Politologii i Stosunków MiędzynarodowychOd początku tego roku akademickiego firma On Board PR umożliwia studentom warszawskiej Wyższej Szkoły Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych odbywanie praktyk studenckich w swojej siedzibie. Staże będą realizowane zgodnie z zasadami wynikającymi z wewnętrznych regulacji On Board PR, a udział w nich poprzedzony będzie postępowaniem kwalifikacyjnym. W przypadku pomyślnego rozwoju współpracy obie strony gotowe są rozszerzyć ją o kolejne przedsięwzięcia o charakterze naukowym i dydaktycznym.