Men at Work dla Morlinek - Marketing przy Kawie
Men at Work dla Morlinek
  • 0
  • 1
18.04.2005

Men at Work dla Morlinek

Agencja Men at Work przygotowała i realizuje najnowszą kampanię sprzedażową „Zabawa na medal“ Grupy Animex S.A. dla marki Morlinki. Morlinki to wiodący na rynku produktów mięsnych brand dziecięcy. Agencja Men at Work opracowała strategię i mechanizmy promocji konsumenckiej oraz koncepty kreacyjne. Odpowiada także za jej realizację i przebieg.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2005

Akcja Colgate „Przyjazny Dentysta”

Agencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl uruchomiła pod adresem www.przyjaznydentysta.pl stronę internetową akcji „Przyjazny Dentysta” zorganizowanej przez Colgate-Palmolive Poland. Projekt koncentruje się na powszechnym problemie lęku przed wizytą u stomatologa. Wszyscy Ci, których ten problem dotyczy, a w szczególności rodzicie dzieci cierpiących na dentofobię, znajdą na stronie wskazówki i porady jak sobie z nią radzić. W akcję zaangażowały się również znane osobistości, w tym Katarzyna Skrzynecka i Radosław Pazura. W serwisie internetowym odwiedzający znajdą wypowiedzi gwiazd dotyczące walki ze stresami związanymi z wizytą u dentysty.