0 1 13.05.2010Media Markt ogłasza koniec kryzysukampanie reklamowe TweetSieć Media Markt 14 maja br. rozpoczyna nową akcję marketingową pod krzepiącym hasłem „Koniec kryzysu”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.05.2010Physio-Control po raz trzeci stawia na kosmiczną agencjęFirma Physio-Control należąca do koncernu Medtronic przedłużyła umowę z krakowską agencją Planet PR, tym samym trzeci raz powierzając jej opiekę nad swoim wizerunkiem.
0 1 0 0 0 13.05.2010Rusza kampania społeczna dotycząca futbolu amerykańskiego nad WisłąFutbol amerykański to nie rugby, trenerem bywa nawet pastor, a sam mecz potrafi być równie atrakcyjny jak rozgrywka piłki nożnej i ekscytujący również dla całych rodzin. O tym wszystkim informować ma ogólnopolska kampania społeczna, którą już wkrótce rozpocznie Polska Liga Futbolu Amerykańskiego (PLFA) we współpracy z firmą Unipublica.com.
1 1 0 0 0 12.05.2010Kampania wprowadzająca Złote Misie z sokiem owocowymHaribo Sp. z o. o. poszerzył swoją ofertę na polskim rynku. Producent słodyczy powiększył rodzinę swojego najbardziej znanego produktu – Złotych Misiów. Nowe żelki, zawierające owocowy sok, trafiły na sklepowe półki w maju.
0 1 0 0 0 12.05.2010Pfizer zleca Lighthouse Consultants prowadzenie działań na rzecz profilaktyki zakażeń pneumokokowychKoncern farmaceutyczny Pfizer wybrał agencję Lighthouse Consultants do realizacji działań, których celem jest popularyzowanie szczepień przeciwko pneumokokom i zwiększanie świadomości zagrożeń ze strony tych bakterii.