0 1 16.06.2005McZestawy Muzycznemarketing bezpośredni TweetOd 15 czerwca 2005 r. wszystkie restauracje McDonald’s w Polsce oferują w menu McZestaw Muzyczny.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.06.2005Rusza kampania wizerunkowa „Dzień Dobry”DD Media (wydawca bezpłatnej gazety „Dzień Dobry”) rusza z kampanią wizerunkową. Przygotowana przez dział marketingu akcja obejmie outdoor, radiostacje oraz serwisy największych portali.
0 1 0 0 0 15.06.2005ARBOmedia Polska przejmuje Q-NETW dniu 10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o., firmą KONARIKA Ltd. Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET.
0 1 0 0 0 15.06.2005ProMarka wybrała SigmęW wyniku postępowania przetargowego Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka powierzyło agencji PR Sigma International (Poland) Ltd obsługę komunikacyjną kampanii edukacyjno-społecznej na rzecz produktów markowych zaplanowanej na najbliższe miesiące.
0 1 0 0 0 15.06.2005Efektywne serwisy WWW z Webusability.plDlaczego niektóre strony błyskawicznie odnoszą sukces a inne odchodzą w niepamięć? Jak projektować serwisy przyjazne dla niepełnosprawnych i Google? W jaki sposób podnosić efektywność e-commerce?