0 1 0 0 0 31.05.2005casusBTL wspiera internal relations w Beiersdorf-Lechia S.AAgencja casusBTL rozpoczęła współpracę z Beiersdorf-Lechia S.A. Pierwszym projektem zrealizowanym dla nowego klienta było opracowanie koncepcji i zorganizowanie imprezy Annual Party dla pracowników Beiersdorf-Lechia S.A.
0 1 0 0 0 31.05.2005Wydatki na reklamę internetową w PolsceIAB Polska podsumowało rozwój rynku reklamy internetowej po I kwartale 2005 roku.
0 1 0 0 0 31.05.2005One-2-One zbudowało EskomatOne-2-One przygotowała i realizuje akcję ESKOMAT dla słuchaczy Radia Eska.
0 1 0 0 0 31.05.2005Internauci obchodzą Dzień DzieckaTegorocznymi hitami zakupowymi z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka są: słodycze, ubrania, zabawki, książki oraz kosmetyki – wynika z najnowszego badania Gemius SA. Niestety, wymarzony prezent ma zastąpić dziecku rodziców, bo tym co najtrudniej nam ofiarować jest czas.
0 1 0 0 0 31.05.2005Call Center Poland współpracuje z Red Bullem31 maja mija termin nadsyłania zgłoszeń do Trzeciej edycji Konkursu Lotów Red Bulla.
0 1 0 0 0 31.05.2005Letnia kampania na zimnoWeź lato na zimno! – pod takim hasłem agencja Wizard przygotowała kreację do kampanii Suzuki dla marki Ignis Cool Mint. W czerwcu limitowaną edycję popularnego samochodu Ignis reklamować będą spoty radiowe oraz layouty w prasie ogólnopolskiej i lokalnej. Niestandardowe nośniki outdoor – reklamy na stacjach Shella w całej Polsce to dodatkowy element wspierający kampanię.
0 1 0 0 0 31.05.2005Poszukiwacz zaginionych owocówW ostatnich dniach maja wystartowała kolejna kampania reklamowa PYSIA. Potrwa 4 tygodnie, a swoim zasięgiem obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7). Jak zwykle wykorzystane zostaną również dziecięce kanały tematyczne - Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax.
0 1 0 0 0 30.05.2005Soul and Mind Group dla MokateMokate Sp. z o.o. podjęła decyzję o odświeżeniu wizerunku opakowania jednej ze swoich podstawowych marek - Kawy Mokate 3in1.
0 1 0 0 0 30.05.2005Portal Pasażer rozpoczyna akcję „Lądujemy w …”Portal Pasażer (www.pasazer.com) - najbardziej dynamiczny serwis o podróżach lotniczych w polskim internecie – rozpoczyna realizację nowatorskiego programu badawczo- promocyjnego.
0 1 0 0 0 30.05.2005Rozpoczyna się kampania nowego PlakaW mijający weekend ruszyła kampania reklamowa nowego Plaka - środka do czyszczenia nawiewów w aucie. Kampania została przygotowana przez lubelską agencję Cumulus na zlecenie importera preparatu – firmy PPH Parys.