Espresso

18 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Konsolidacja na rynku elektronicznych publikacji

Wiodące na polskim rynku publikacji elektronicznych spółki NetPress Digital (właściciel Netpress.pl) oraz Netina (właściciel serwisu ZloteMysli.pl), połączyły siły, by zdobyć pozycję lidera w branży. Nowopowstała firma już na wstępie zaoferuje rozwiązania zmieniające skalę dotychczasowej działalności polskiego rynku e-wydań. Dzięki podpisanej 17 października br. umowie powstał podmiot, który jeszcze w tym roku uruchomi platformę e-commerce, na której sprzedawane będą elektroniczne książki, elektroniczna prasa oraz książki audio w formacie mp3.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Merchandising rośnie w siłę (Marketing & more, nr 5, 10.2007)

Promocja w miejscu sprzedaży zyskuje na znaczeniu, kosztem – co szczególnie spektakularne – telewizji, czyli medium najważniejszego dla reklamodawców – donosi w temacie numeru najnowszy „Marketing and More”. Wskazują na to fakty przytoczone w artykule Małgorzaty Mrozińskiej „Pieniądze wyciekają z tradycyjnych mediów”: Procter & Gamble Polska obciął wydatki na reklamę telewizyjną o 9 proc., a Polska Telefonia Cyfrowa o 8 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Sieć reklamowa IDMnet coraz mocniejsza

W zbliżającą się 10-tą rocznicę swojego funkcjonowania, sieć reklamy internetowej IDMnet znacząco wzmacnia swoją pozycję na rynku reklamy on-line. W ostatnich dniach spółka podpisała umowy, dzięki którym pozyskała istotnych partnerów z branży budowlanej, turystycznej, zdrowotnej i rozrywkowej. Zapewni to dynamiczny rozwój produktów tematycznych oferowanych przez sieć oraz stworzenie ofert w obszarach dotychczas nieobsługiwanych przez spółkę.

Poprzednie Następne