0 1 0 0 0 20.02.2007Homeopatia jest O.K.Powstał nowy serwis internetowy dedykowany tematom homeopatii. Projekt opracowany przez Empathy Interactive zakładał stworzenie serwisu społecznościowego, wpisującego się w szalenie modny nurt Web 2.0. Witryna ta ma stać się miejscem, gdzie poznawać się będą ludzie w różnym wieku i o różnym statusie zawodowym, często o zupełnie różnym światopoglądzie - łączyć ich będzie zainteresowanie sprawami zdrowego trybu życia i otwartość na medycynę biologiczną.
0 1 0 0 0 20.02.2007Niemiecki fundusz Holtzbrinck Ventures zainwestował w EpulsNiemiecki fundusz inwestycyjny Holtzbrinck Ventures, wchodzący w skład jednej z największych grup wydawniczych Holtzbrinck GmbH nabył udziały w serwisie społecznościowym dla młodzieży Epuls. Zaangażowanie międzynarodowego inwestora jest ściśle związane z planami rozwoju Epuls, które zakładają między innymi szybkie wejście na rynek niemiecki.
0 1 0 0 0 20.02.2007Tytuł „Złota VITA 2006” dla linii przypraw Kamis SpécialitéJury nagrodziło innowacyjność i wyjątkowość Kamis Spécialité, oryginalną formę produktów - ale przede wszystkim doskonały aromat, właściwy świeżym ziołom i warzywom.
0 1 0 0 0 20.02.2007Krosno wybiera E. P. Creative ServicesAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała strategię wprowadzenia na rynek międzynarodowy trzech nowych kolekcji marki KROSNO: „Art Gallery”, „Blue Essence” oraz „Open Feel”. Międzynarodowy launch nowej kolekcji zorganizowano 10 lutego 2007 roku na targach AMBIENTE we Frankfurcie.
0 1 0 0 0 20.02.2007Momentum agencją roku 2006 w AustraliiMomentum, agencja działająca w strukturze McCann Worldgroup, zdobyła prestiżowy tytuł Agency of the Year w kategorii Promotion Agency of the Year 2006, przyznawany przez australijski dwutygodnik AdNews.
0 1 0 0 0 20.02.2007Dzień Specjalny przy ImpactorImpactor to jedno z najważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie ATL, którego celem jest podsumowanie roku w mediach i reklamie. Organizowany od 9 lat stał się tradycyjnym miejscem dla branży, która po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok. Impactor to Konferencja, Gala oraz Satatuetki, Warsztaty i Konkurs, ale nie tylko. Tegoroczna edycja jest szczególnym wydarzeniem z uwagi na organizowanie Dnia Specjalnego. Jego wprowadzenie stanowi poszerzenie grona dotychczasowych adresatów tej prestiżowej imprezy.
0 1 0 0 1 20.02.2007Agencja reklamowa Stargraphics realizuje nowe materiały reklamowe dla Grupy Nieruchomości MaexpaWspółpracę z Grupą Nieruchomości Maexpa agencja Stargraphics rozpoczęła w 2005 roku, podczas pierwszej inwestycji dewelopera w Polsce. Agencja odpowiedzialna jest za produkcję materiałów reklamowych (prospekty, broszury, bannery, flagi, dokumenty biurowe), planowana jest również współpraca Maexpa z agencją Stargraphics w zakresie produkcji gadżetów reklamowych.
0 1 0 0 0 20.02.2007Canal+ Cyfrowy wybrał producenta magazynu dla abonentów „Plus+”Wydawnictwo Direct Publishing Group wygrało przetarg na obsługę największego z magazynów wydawanych na polskim rynku wydawnictw telewizyjnych. DP Group od lutego br. jest producentem magazynu abonentów Cyfry+ „Plus+” na zlecenie wydawcy – firmy Canal+ Cyfrowy.
0 1 0 0 0 20.02.2007Kulinarne potyczki10 lutego, w Centrum Handlowym Targówek do kulinarnego pojedynku stanęli przedstawiciele największych wydawnictw obecnych na polskim rynku – Edipresse, Bauer i Hachette Filipacchi. Sekundantami w pojedynku byli Karol Okrasa, Kurt Scheller i Robert Sowa - najwięksi wirtuozi kuchni.
0 1 0 0 0 20.02.2007Przybij Gwoździa i przełącz się na MAXXXa!Prezenterzy RMF MAXXX, ożywieni weekendowymi akcjami Captiva Snow MAXXX Show, postanowili nie wracać do studia na Kopcu Kościuszki w Krakowie i już dziś ruszają w konwoju RMF MAXXX w maxxxymalną trasę po Polsce. Przez całe trzy tygodnie konwój odwiedzi wszystkie miasta, w których nadaje stacja.