0 1 1.10.2007„Marzenia do spełnienia” – nowa promocja Mastercookmarketing bezpośredni Tweet1 października 2007 roku rusza loteria promocyjna marki Mastercook „Marzenia do spełnienia”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54859 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.10.2007Jesienna promocja marki Srebrna Łyżeczka pod hasłem "Słodkie chwile zapomnienia"Ruszyła najnowsza kampania promocyjna cukrów brązowych marki Srebrna Łyżeczka pod hasłem " Słodkie chwile zapomnienia". Kampania wizerunkowa Cukrów Brązowych marki Srebrna Łyżeczka będzie trwała przez trzy miesiące od września do listopada 2007.
0 1 0 0 0 28.09.2007Estymator: 85 proc. Polaków kupuje w marketach85 proc. Polaków kupuje żywność i środki czystości w sklepach należących do sieci handlowych. Najpopularniejsza w Polsce sieć takich sklepów to Biedronka - wynika z sondażu Estymatora. Podstawowe produkty kupuje w niej 38 proc. Polaków.
0 1 0 0 0 28.09.20073bit Hot Edition w internecieFirma Kraft Foods Polska zrealizowała kampanię reklamową wspierającą promocję limitowanej wersji batonów 3bit Hot Edition. Koordynacją działań komunikacyjnych w internecie zajął się Next, departament mediów interaktywnych grupy Starcom MediaVest, który przygotował również koncepcję projektu.
0 1 0 0 0 28.09.2007Schulz i Kopiko w MultikinieAgencja Schulz zrealizowała kampanię promocyjną dla marki Kopiko firmy Mayora, dystrybuowanej w Polsce przez firmę Storck